یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: کسی که در نظام مقدس اسلامی دارای مسئولیت و تکلیف است باید مطابق با اسلام ناب محمدی به مدیریت نگاه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر امروز در افتتاحیه اجلاسیه مدیران ستادی و عامل جمعیت هلال احمر در شهرستان آبادان اظهار کرد: مدیریت تراز انقلابی براساس شئون بیان شده در کلام حضرت امیرالمؤمنین(ع) و نهج البلاغه تجلی پیدا کرده است.

وی با تأکید براینکه زندگی خود را در پرتو اسلام ناب محمدی باید آباد کرد، بیان کرد: رسیدن به نهایت کمال در گرو زندگی مبتنی بر علم، شرافت و انسانیت می باشد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به ضرورت تلاش مدیر با هدف دستیابی به رسالت ها و نقشه های تعالی سازمان اشاره و ادامه داد: کسی که در نظام مقدس اسلامی دارای مسئولیت و تکلیف است باید مطابق با اسلام ناب محمدی به مدیریت نگاه کند.

حجت الاسلام والمسلمین معزی "مؤمن بودن، با تقوا بودن و توکل بر خدا داشتن" را از شأن های مدیر انقلابی معرفی کرد و گفت: مدیران نظام مقدس اسلامی باید نهایت تلاش خود را برای رسیدن به هدف داشته باشند.

وی با قدردانی از تلاش های امدادگران در سازمان جمعیت هلال احمر، بیان کرد: زحمات شبانه ورزی امدادگران در رسیدگی به مردم در حوادث و اتفاقات مختلف ستودنی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha