مراسم جشن تکلیف دختران با حضور امام جمعه کرج

حوزه / مراسم معنوی و پرطراوت جشن تکلیف دختران دانش‌آموز با عنوان «جشن فرشته‌ها» با حضور سه هزار نفر از دختران دانش‌آموز که به سن تکلیف رسیده‌اند، با اقامه نماز جماعت به امامت نماینده ولی فقیه در استان البرز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، در ایام پر خیر و رحمت ماه شعبان، امروز مراسم معنوی و پرطراوت جشن تکلیف دختران دانش‌آموز با عنوان «جشن فرشته‌ها» با حضور سه هزار نفر از دختران دانش‌آموز که به سن تکلیف رسیده‌اند، با اقامه نماز جماعت به امامت نماینده ولی فقیه در استان البرز در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) کرج برگزار شد.

در این مراسم که در فضایی روح‌بخش و بانشاط برگزار شد، دانش آموزان دختر آغاز فصل عبادت و بندگی خود را جشن گرفتند.

در پایان این مراسم، تعدادی از دختران نوجوان در فضایی صمیمانه با نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت‌وگو کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مجید IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    2 0
    بعضی از کارها همون یک بارش خوبه و می ماند .....بقیه دیگه ادا در میارن که خیلی بد است ....در ضمن این تقلیدها نشانه ولایت مداری نیست .
    • تاسی IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      0 1
      إن بعض الظن إثم. برخی از گمانها گناهند. تاسی از ولی فقیه توسط نماینده اش محل بدگمانی ماست؟!
  • مردم ولایت مدار CA ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 0
    سلام فرمانده! سیدعلی دهه‌ی #ها شو فراخوانده! سلام فرشته های فاطمی! شما دختران دانش آموز کرج ما مردم آزاده 🌏 را خوشحال کردید و میکنید! در خطبه نماز جمعه ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ استان البرز، شهرستان کرج توسط آیت الله حسینی همدانی (http://emamjomekaraj.ir/?p=41759) آیت الله حسینی همدانی در بخشی گقتند🔻:«باید من به‌نوبه خودم از همه مردم به‌خصوص مردم بصیر و هوشمند و لحظه شناس استان البرز به‌ویژه شهر کرج تشکر و قدردانی کنم. از حماسه‌ای که خلق کردید دل دوستان را شاد و غم دشمنان را افزون کردید. به تعبیر حضرت آقا شنبه تاریخی خلق کردید که حمایت کامل از انقلاب و نظام بود. اگر کسی سؤال کند که خون شهدایی مثل آرمان و روح‌الله کجا خودش را نشان می‌دهد و تأثیر شهادت شهدای شاه‌چراغ و امثال آن‌ها کجاست؟! عرض می‌کنیم همین حضور دشمن خردکن مردم در ۲۲ بهمن است. مگر کسی کور باشد که تفضلات الهی و توجهات حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه را نسبت به ملت ایران نبیند. آفرین بر شما که در این جنگ روایت‌ها با حضورتان روایت اول را ترسیم کردید و دهان یاوه‌گویان را بستید. خبرگزاری‌های خارجی خبرهایی که می‌دادند شنیدنی بود. با تمام حقد و کینه‌ای که دارند و سانسور خبری که داشتند باز نتوانستند جلوه‌های حضور را کتمان کنند. مثلاً این گفته خیلی جالب بود که «مردم در سالگرد پیروزی انقلاب جوری شرکت کردند که کأن تازه انقلابشان به پیروزی رسیده است». این عبارت خیلی عبارت قشنگی بود که از دهان آن‌ها خارج شد. آفرین بر شما مردم که بر سرمایه اجتماعی کشور افزودید و مردم آزاده عالم را خوشحال کردید. دشمنی که با همه ابزار و سرمایه‌ای که داشت مدت طولانی از همه فضاهای حقیقی و مجازی و حتی برپایی اغتشاش استفاده کرد تا حضور مردم به‌خصوص دهه هشتادی ها و نودی ها را کم کند و آن‌ها را نسبت به آینده ناامید کند؛ اما با قیام خودتان آن‌ها را مفتضح کردید. حتی در مناطقی که اغتشاش صورت گرفته بود جمعیت بیشتر از سال‌های قبل آمدند. این‌ها آفرین دارد. مردم با این حضورشان اعلام کردند که بله مشکلات و کمبود و سختی داریم اما آرمان‌های انقلابی و ارزش‌های اسلامی و منافع ملی برای ما از اهمیت بیشتری برخوردار است.»🔻ما از اسلام، انقلاب و آرمان های امام حمایت میکنیم! 🎶 سلام يا مهدي! يا وعدنا الصادق يا صادق الوعد! في خط روح اللٰه، واللٰه! إنا علىٰ العهد! این هم سرود و سلام پر تکرار و تقلیدی ما!
  • تکلیف و تقلید CA ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 0
    باید تقلید کرد! از مرجع تقلید تقلید کرد! امام خامنه ای (و ما!) جشن تکلیفتان را به شما دختران دانش آموز تبریک میگوییم، عید ولادت امام حسین(ع) را هم به همه‌ی شما دختران عزیزمان تبریک عرض میکنیم. ان‌شاءالله که موفّق باشید! 🔸«جشن تکلیف یک جشن واقعی است، واقعاً جشن است، واقعاً عید است. چرا؟ چون شما از لحظه‌ای که تکلیف میشوید، با خدای متعال حرف میزنید و خدا با شما حرف میزند؛ یعنی شما این قابلیّت را پیدا کردید که خدای متعال با شما حرف بزند، به شما تکلیف بدهد و شما آن تکلیف را به جا بیاورید؛ این یک رتبه‌ی باارزشی در عالم انسانیّت است که انسان مخاطب خدا بشود، خدا با انسان حرف بزند.» (https://khl.ink/f/51877) 🔸هر کجا که هستیم، همه در یک دل و روح و باغ و بیت هستیم...بیت الزهرا، بهشت زهرا، بیت رهبری - زیر سایه آقا! زیر یک سقف با شهدای آسمانی! مجالست با قرآن، مجالست با خود حضرت رسول(ص) است! ما همنشینی و مجالست میکنیم با بهترین دوست و رفقا! فرشته های فاطمی! نمازتان را با زهرا(س) و فرزندان زهرا به جماعت به جا آوردید! (https://www.aparat.com/v/vmnga):«چادر تو معجزه موسی کند /نور تو اعجاز مسیحا کند /طاهره و پاک تر از هر چه پاک /ذات خدا طَهَّرَكِ وَاصطَفاك /اذان تو ندای روح الامین /آیه وَارْكَعِي مَعَ الرَّاكِعِين /به هر نماز تو هزاران عروج /سیرِ تو وَالسَّمَاءِ ذَاتِ الْبُرُوجِ /سجود زهره راز سر به مُهر است /به چشم عرشیان شب تو ظهر است /شب تو تا صبح به ذکر سبوح /تَنَزَّلُ الْمَلائِكَةُ وَ الرُّوح /مقام محمود تهجد تو، سلامِ أحمد به تشهد تو، حدیث معراج مفاتیح توست، نماز هم عاشق تسبیح توست!» انوار"یبقی وجه ربک"را ببینید/در سجده تعظیم ملائک را ببینید! واقعاً دشمن ما میلیونها سلیمانی را در سرا سر 🌏 نمیبینند؟ مگر کسی کور باشد که تفضلات الهی و توجهات حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه را نسبت به ما نبیند! مستکبران از تکثیر کوثر وحشت دارند! و او برای ما، منشأ و مولد خیرات و برکات است! روی لب‌ها / نور و قدر و کوثر و طاها /ذکر نورانی عاشق‌ها /تسبیحات حضرت زهرا!