شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1072601
۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷
مستند آبروی کوچه ها

حوزه/سیزدهمین قسمت از مجموعه مستند آبروی کوچه ها با عنوان "کارمند نمونه " فعالیت های اجتماعی شهید مدافع سلامت داوود غفاری را به تصویر می کشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سیزدهمین قسمت از مجموعه مستند آبروی کوچه ها با عنوان "کارمند نمونه " فعالیت های اجتماعی شهید مدافع سلامت داوود غفاری را به تصویر می کشد.

مستند اینگونه روایت می کند؛ آبروی کوچه ها این هفته در قابی متفاوت راوی زندگی خانوادگی و اجتماعی شهید مدافع سلامت است. شهید غفاری از کارمند یکی از بیمارستان های تهران بود که در دوران کرونا به کمک بخش درمان بیمارستان آمد و ...

مخاطبان مستند آبروی کوچه ها در این قسمت، فعالیت های امدادرسانی این شهید را در جریان سیل پلدختر، فعالیت های خیرخواهانه وی و تأسیس خیریه ای به نام این شهید والامقام و چند ماجرا دیگر را تماشا می کنند.

گفت‌وگو با همکاران و دوستان شهید، تبیین فعالیت های خیرخواهانه و برگزاری مراسم گرامیداشت این شهید با مشارکت اهالی محل و همسایگان از بخش های تماشایی این مستند ترکیبی است که تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

مستند" آبروی کوچه ها" کاری از گروه معارف اسلامی شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی و کارگردانی رضا محمدنیا است که بصورت هفتگی جمعه شب ها حوالی ساعت ۲۱:۳۰ مهمان خانه مخاطبان می شود.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha