شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اندیشکده الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

حوزه/ نشست عمومی اندیشکده‌های الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، با موضوع «اندیشه‌ورزی پیشرفت» با حضور رئیس و اعضای شورای عالی، روسا و اعضای اندیشکده‌ها و نیز مدیران مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، نشست عمومی اندیشکده‌های الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، با موضوع «اندیشه‌ورزی پیشرفت» با حضور رئیس و اعضای شورای عالی، روسا و اعضای اندیشکده‌ها و نیز مدیران مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش: در این جلسه رئیس شورای عالی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در خصوص آخرین مراحل تدوین سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با اعضای اندیشکده‌ها سخن خواهد گفت و فعالیت‌های سال جاری و برنامه‌های سال آتی مرکز را بررسی خواهد کرد.

در ادامه برنامه، روسای اندیشکده‌های فقه و حقوق اسلامی، عدالت، علم، خانواده، امور اجتماعی، جمعیت و نیروی انسانی، دفاع و امنیت ملی، چرخه نوآوری، آمایش بنیادین، آب، محیط زیست، امنیّت غذایی و منابع طبیعی و اندیشکده فرهنگ الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، به بیان فعالیت‌ها و دستاوردهای اندیشکده تحت مسئولیت خود در سال ۱۴۰۱ می‌پردازند.

علاوه بر آن شماری از اعضای شورای عالی و رئیس یا عضو منتخب هر اندیشکده درباره اندیشه‌ورزی در اندیشکده‌های الگو و تحقق پیشرفت فکری سخن خواهند گفت.

معاون هماهنگی و نظارت مرکز نیز در ادامه محورهای فعالیت اندیشکده‌ها در سال ۱۴۰۲ را ارائه خواهد کرد.

گفتنی است هر یک از اندیشکده‌های مرکز الگو اتاق فکری است با حضور بیش از ۱۵ تن از اندیشمندان و صاحبنظران دانشگاه‌ها و فضلای حوزه و تنی چند از دانشمندان جوان که در تدوین الگو پیشرفت نقش اساسی داشته و دارند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha