شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام فغانی

حوزه / آزمون جامع امین ۱ و ۲ استان قزوین با حضور ۲۱۰ نفر از خواهران و برادران و با حضور مدیر حوزه علمیه قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس فغانی معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان قزوین ظهر امروز در جمع داوطلبان آزمون جامع امین ۱ و ۲ که در سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه خواهران قزوین برگزار شد، ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت امام حسین(ع) و اعیاد شعبانیه، اظهار داشت:امام حسین (ع) با خون خود از دین پاسداری کرد، تا اسلام را از پرتگاه انحراف و رژیم طاغوت بنی امیّه نجات دهد.

حجت الاسلام فغانی خاطرنشان کرد: امروزه آوازه بلند شخصیت و عظمت امام حسین(ع) همه جا را فرا گرفته و تمامی انسان‌های بیدار، از فداکاری و جوانمردی این شخصیت برجسته در راه احیای دین حق و ریشه کنی ظلم و باطل سخن می‌گویند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: هر کسی در هر جای عالم که نام امام حسین(ع) را می‌شنود ایشان را می‌شناسد و نام امام حسین(ع) را به عظمت و بزرگی یاد می‌کند.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان بیان کرد: در این آزمون جامع، ۲۱۰ نفر از مبلغین و مبلغات استان قزوین، شامل ۱۱۰ نفر خواهر و ۱۰۰ نفر برادر، از دو شهر قزوین و البرز شرکت داشتند و بقیه داوطلبان در شهرهای آوج، تاکستان و بویین زهرا در محل شهر خود این آزمون را برگزار کردند.

وی ادامه داد: نتایج این آزمون تا پایان سال جاری به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

برگزاری آزمون جامع امین ۱ و ۲ مبلغین و مبلغات استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha