شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آزمون خواهران

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از امکان پذیرش ۳۳۰ طلبه جدید در مدارس علمیه استان خبر داد.

اکرم مهرابی،معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه ثبت نام و پذیرش خواهران علاقمند تحصیل در حوزه های علمیه خواهران آغاز شده است ، گفت: بانوان می توانند تا ۸ تیر ماه ۱۴۰۲ از طریق سایت paziresh.whc.ir اقدام به ثبت نام کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اینکه برای سال تحصیلی آینده ۳۳۰ طلبه سطح ۲ و ۳ در مداس علمیه خواهران لرستان پذیرش خواهد شد، اظهار کرد: ۳۰۰ طلبه در سطح ۲ و ۳۰ طلبه در سطح ۳ پذیرش خواهند شد.

مهرابی با اشاره به اینکه فعالیت های تبلیغی و اطلاع رسانی های لازم برای ثبت نام خواهران علاقمند تحصیل در حوزه علمیه خواهران در لرستان انجام شده است، خاطر نشان کرد: سفیران رضوان و همه طلاب و اساتید فعال حوزه علمیه خواهران تبلیغات و اطلاع رسانی لازم درباره شرایط ثبت نام را برای خواهران علاقمند انجام خواهند داد.

وی در پایان تبلیغات میدانی، تبلیغات چهره به چهره، اطلاع رسانی در فضای مجازی، دعوت از دانش آموزان مدارس و دبیرستان های علوم و معارف اسلامی برای بازدید از مدارس علمیه خواهران و آشنایی آنان با سیمای کلی حوزه، اطلاع رسانی در خبرگزاری ها، سایت ها و پایگاه های خبری، نشست با برخی نهادها و ادارات استان از جمله تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان، پایگاه های مقاومت بسیج و ... را از دیگر فعالیت های تبلیغی ثبت نام خواهران علاقمند به تحصیل در حوزه علمیه لرستان اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha