جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حاج بابایی

حوزه / نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل حسین مختاری از جانبازان دوران دفاع مقدس، از ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های وی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، عصر امروز حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل حسین مختاری از جانبازان دوران دفاع مقدس، از ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های وی تقدیر کرد.

حاجی بابایی در این دیدار با تبریک اعیاد مبارک شعبانیه و روز جانباز، اظهار داشت: حضرت ابوالفضل(ع) نماد شجاعت، ایثار و مواسات است و همان‌طور که در تمام زمینه‌ها قهرمان هستند، جانبازان نیز به تأسی از حضرت عباس(ع) در عرصه‌های مختلف قهرمان هستند.

وی با بیان اینکه در کنار سختی‌هایی که جانبازان با آن روبرو هستند باید از خانواده‌های آنان نیز تقدیر کرد چرا که آنها هم در تحمل این سختی‌ها شریک هستند و یادآور شد: لازم است تا از خانواده‌های جانبازان که در کنار این سختی‌ها حضور دارند، به نحو شایسته‌ای تقدیر شود.

گفتنی است حسین مختاری از پاسداران بازنشسته و جانباز دوران دفاع مقدس است که سابقه ۳۰ ماه حضور در جبهه‌های حق علیه باطل را در کارنامه دارد و طی دو مرحله در عملیات‌های مختلف به درجه رفیع جانبازی نائل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • . IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    0 0
    خداوند بر توفیقات اقای حاجی بابایی نماینده محترم همدان بیفزاید واقعا نماینده ای مجرب و مردمی است انشاالله سالیان متمادی بعنوان نماینده همدان خدمات داشته باشند