دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار جانبازان با امام جمعه ملایر

حوزه / امام جمعه ملایر همزمان با ایام میلاد حضرت عباس(ع) و روز جانباز با تعدادی از جانبازان ملایر دیدار و پای صحبت‌ها و درد دل‌های آنها نشست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام محمد علی ارزنده امام جمعه ملایر روز گذشته همزمان با ایام میلاد حضرت عباس(ع) و روز جانباز، با تعدادی از جانبازان ملایر دیدار و پای صحبت‌ها و درد و دل‌های آنها نشست.

حجت الاسلام ارزنده با بیان اینکه جانبازی، همراه با صبر و بردباری است، اظهار داشت: فرد جانباز همه هستی خودش را برای اسلام و انقلاب فدا کرده و به بیان دیگر باید گفت جانبازان با خداوند معامله کرده‌اند.

وی با اشار به سختی‌ها و مشکلاتی که جانبازان با آن روبرو هستند، گفت: درست است که جانبازان با مشکلات جسمی و روحی هم زمان مبارزه می‌کنند، اما مشکلات روحی بیشتر این قشر درگیر می‌کند و با مشکل روبرو می‌کند.

امام جمعه ملایر افزود: مشکلاتی که جانبازان را درگیر می‌کند را نمی‌توان با هیچ یک از مادیات دنیوی جبران کرد و اجر رشادت و ایثار آنها با خداوند است.

وی با گلایه از اینکه متأسفانه در نظام جمهوری اسلامی، آن طور که باید قدردان خانواده‌های شهدا و جانبازان نبوده‌ایم، یادآور شد: اگر به وظایف خود در برابر خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران به درستی عمل می‌کردیم، این قشر در سطح جامعه با سختی‌ها و مشکلات عدیده‌ای مواجه نبودند، بنابراین نیازمند همت جدی مسئولان برای رفع مشکلات این قشری است که برای استواری و استمرار اسلام با تمام وجود به میدان مبارزه رفتند.

گفتنی است حجت الاسلام ارزنده نیز خود از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha