دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ترتیل خوانی نوجوانان در حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها برای ترتیل خوانی ماه مبارک رمضان مرتلین نوجوان و جوان را فراخوان کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها با هدف جذب و آماده سازی مرتلین برای برگزاری کرسی ترتیل خوانی نوجوانان، جوانان و حافظان قرآن کریم فراخوانی را منتشر کرده است.

بر اساس این گزارش: با توجه به استقبال و ظرفیت بالا و توانمندی نوجوانان، جوانان و حافظان قرآن کریم، پیش بینی شده است که در ماه مبارک رمضان دو کرسی ترتیل خوانی برگزار شود که کرسی اول شامل قاریان و حافظان نوجوان و کرسی دیگر نیز به صورت مشترک ویژه جوانان و حافظان قرآن کریم برگزار خواهد شد.

شرایط سنی لازم برای ثبت نام و پذیرش در کرسی ترتیل خوانی نوجوانان گروه سنی ۹ الی ۱۶ سال بوده و شرایط ثبت نام و پذیرش برای کرسی ترتیل خوانی حافظان و جوانان نیز گروه سنی ۱۶ الی ۲۳ سال است.

افراد متقاضی برای ثبت نام در این کرسی ها باید حداکثر تا ۱۲ اسفند ماه فرم مربوط به ثبت نام را پر کرده و همچنین فایل صوتی تلاوت خود را به شماره در ۰۹۹۱۰۳۲۸۰۲۷ پیام رسان ایتا ارسال کنند.

سکونت در شهر قم از دیگر شرایط ثبت نام در این فراخوان است.

شرکت کنندگانی که فایل صوتی آنها از سوی کارشناسان تأیید شود، پس از قبولی در مصاحبه حضوری، به دوره آموزشی دعوت خواهند شد.

لازم به ذکر است، علاقه مندان برای کسب اطلاع از شرایط ثبت نام می توانند به لینک https://eitaa.com/qhkarimeh/5551 مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha