دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
البرز

حوزه/ نشست فصلی مدیران مدارس علمیه خواهران استان البرز با رویکرد جذب و پذیرش به حوزه علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، نشست فصلی مدیران مدارس علمیه خواهران استان البرز به ریاست حجت الاسلام کریمی مدیر حوزه علمیه خواهران استان، صبح امروز در محل مدیریت حوزه علمیه خواهران استان البرز برگزار شد.

در ابتدا این نشست حجت الاسلام کریمی، ضمن تشریح اهمیت توجه به جذب و پذیرش مدارس علمیه خواهران، اظهار داشت: باتوجه به هجمه گسترده شبهات دشمنان که در فضای مجازی در حال انتشار می‌باشد، واجب است حوزه‌های علمیه در خط مقدم دفاع از شریعت و احکام الهی نقش آفرینی کنند و بر این‌اساس نباید از اهمیت جذب و پذیرش در حوزه‌های علمیه غافل شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز، از تشکیل کارگروه‌های گفتمان، تبلیغ، رسانه و فضای مجازی خبرداد و افزود: کارگروه‌های گفتمان، تبلیغ، رسانه و فضای مجازی در استان تشکیل و وظایف مدارس ذیل هر یک از کارگروه‌های مذکور تدوین شده که به زودی به مدارس ابلاغ خواهد شد.

در ادامه، حجت‌الاسلام حسامی مدیرکل تأسیس و توسعه واحدهای حوزوی، با اشاره به تعریف مدیریت، گفت: مدیران مدارس همواره باید بر ضرورت و اهمیت مدیریت منابع انسانی توجه داشته باشند، چرا که مدیریت منابع انسانی از ارکان و لوازم رسیدن به موفقیت در اهداف عالی حوزه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha