یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اراک

حوزه/ استاد حوزه علمیه اراک گفت: رسانه دشمن قصد دارد به همه بفهماند که اندیشه دینی، کارایی خودش را از دست داده اما طلابی که وارد حوزه شده‌اند و دایه‌دار تفکر دینی در جامعه هستند، به خوبی می‌دانند این عبارت اشتباه و نادرست است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت مدرسه علمیه ریحانة النبی (س) اراک، پیش از ظهر امروز نشست تبیین هویت طلبگی با حضور حجت الاسلام حمید احمدی استاد حوزه علمیه برادران اراک در سالن اجتماعات قاسم سلیمانی برگزار شد.

حجت الاسلام احمدی در این نشست اظهار داشت: رسانه دشمن قصد دارد به همه بفهماند که اندیشه دینی، کارایی خودش را از دست داده اما طلابی که وارد حوزه شده‌اند و دایه دار تفکر دینی در جامعه هستند، به خوبی می‌دانند این عبارت اشتباه و نادرست است.

وی افزود: طلاب پرچمدار دوره‌ای هستند که در آن، حق و باطل سریع و با تمام قوا درحال عبور می‌باشند.

رسانه دشمن به دنبال القاء ترویج تفکر از دست دادن کارایی اندیشه دینی در جامعه است

وی در پاسخ به این سوال که چرا به حوزه آمده‌اید؟ تصریح کرد: رسانه‌ها می‌توانند ذائقه‌ها راتغییر دهند و حق را باطل و باطل را حق جلوه دهند، ولی ما باید دنبال حقیقت باشیم، اما ما به حوزه آمده‌ایم چرا که باور داریم امام زمان(عج) یار می‌خواهد و به دنبال رسیدن به این جایگاه و سربازی حضرت حجت(عج) هستیم.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: باید بررسی کنیم و بدانیم وظیفه ما در این عرصه و فضا چیست و آمده‌ایم حوزه که چه کاری انجام دهیم؟ و اگر می‌خواهید در این عرصه بمانید و حضور داشته باشید لازم است تا برای خودتان دلیل بیاورید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha