دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اراک

حوزه/ به همت معاونت پژوهش مدرسه علمیه عالی تخصصی ریحانة النبی( س) اراک چهل و دومین پیش نشست علمی کنگره بین المللی اندیشه‌های قرآنی مقام معظم رهبری، امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت معاونت پژوهش مدرسه علمیه عالی تخصصی ریحانة النبی(س) اراک چهل و دومین پیش نشست علمی کنگره بین المللی اندیشه‌های قرآنی مقام معظم رهبری، امروز برگزار شد.

این پیش نشست در دو بخش با عناوین نشست آشنایی با اندیشه‌های قرآنی مقام معظم رهبری و با ارائه حجت الاسلام مهدی ندایی و کارگاه کاربرد فناوری پژوهش‌های علوم انسانی در مقاله نویسی، توسط حجت الاسلام روح الله سالاریان ارائه شد.

حجت الاسلام مهدی ندایی در این نشست به مولفه‌های شخصیت قرآنی مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: شخصیت مقام معظم رهبری در رأس تخریب دشمنان قرار دارد و با توجه به عملکرد و تدبیر و مدیریت ایشان، تبیین شخصیت مقام معظم رهبری باید در صف اول برنامه‌ها باشد.

وی در ادامه با توجه به نظام فکری رهبر معظم انقلاب که مستقیم به قرآن وابسته است، گفت: تبیین اندیشه‌های قرآنی ایشان نقش محوری در این عرصه دارد.

حجت الاسلام ندایی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با تسلط کامل بر قرآن و حل مسائل کشور توسط قرآن، نشان دادند که هم در مسائل شخصی و مسائل اجتماعی و حکومتی، قرآن می‌تواند راهگشا باشد.

در بخش دوم، حجت الاسلام سالاریان به معرفی سایت رهبر معظم انقلاب و سایر منابع الکترونیک و جستجوگرهای پیشرفته در رابطه با مقام معظم رهبری پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha