شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
جلسه طلاب و فضلای نورآباد دلفان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: در دیداری که با رئیس جمهور داشتم بیان کردم، بیکاری در استان ما حرف اول را می زند و فکری برای این وضعیت کنید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در جلسه طلاب و فضلای نورآباد دلفان که در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک مهدیه قم برگزار شد، اظهار داشت: استان لرستان از دیرباز مهد عرفا، فقها، ادبا و ... بوده و در حوزه علمیه قم و نجف اشرف شناخته شده بوده اند که هم مایه افتخار است و هم باید آن را حفظ کرد.

وی ابراز داشت: همچنین این استان پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در عرصه های گوناگون پیشرو بوده است؛ پس تلاش همگانی را می‌طلبد که هم میراث پرافتخار را حفظ کرده و هم به آن بیفزاییم.

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان ساخت: همکاری، تعاون، همدلی و خردجمعی از ضروریات استان ماست تا بتوانیم بر عمران و آبادی استان خود بیفزاییم؛ چراکه در کنار ظرفیت ها، کاستی های فراوانی در لرستان وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بیان داشت: آینده برای ایران اسلامی و استان ما روشن است؛ اما دشمنان ما هم بیکار ننشسته و برای مسائل گوناگون کشور، دشمنی های خود را دارند تا شاهد پیشرفت کشور نباشیم.

پیگیر نیازهای استان لرستان هستم

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار داشت: بحمدالله نورآباد دلفان دارای روحانیت برجسته بوده و مایه عزت و افتخار برای استان می‌باشند که مایه خوشحالی است.

وی ابراز داشت: امروز استان لرستان نیازمند هجرت طلاب و فضلا به این استان است تا بتوانیم از ظرفیت و تخصص شما عزیزان برای فعالیت های گوناگون استفاده نماییم.

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان ساخت: امروز برخی از اقوام و خویشاوندان ما به دلائل گوناگون در اجتماعات ما شرکت نمی کنند و مخالفت هایی دارند؛ لذا باید در اقوام خود نیز حضور پیدا کرده و مسائل گوناگون را با گفت و گوی منطقی و اخلاق خوش برای آنان بیان نماییم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بیان داشت: امروز استان ما در مباحث فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی دچار مشکلاتی است که طی نامه‌ای که برای دفتر رهبر معظم انقلاب ارسال کرده ام، این مشکلات را بیان کرده و راه های حل آن را نیز قید نموده ام تا بتوانیم از مشکلات موجود بکاهیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار داشت: همچنین در دیداری که با رئیس جمهور داشتم، دست خود را در دست او گذاشته و بیان کردم، بیکاری در استان ما حرف اول را می زند و فکری برای این وضعیت کنید.

وی در پایان ابراز داشت: بحمدالله کارهای اساسی در استان در جریان است و پیگیری می شود؛ اما زمانبر است و برای مشاهده تأثیرات آن، نیازمند گذشت زمان هستیم.

پیگیر نیازهای استان لرستان هستم

حجت الاسلام کرمی، نماینده طلاب و فضلای نورآباد دلفان نیز در این جلسه اظهار داشت: نورآباد دلفان از شهرهای مؤمن و انقلابی استان لرستان است؛ اما دچار برخی معضلات فرهنگی است که باید رسیدگی شود.

وی ابراز داشت: امروز مردم نورآباد دلفان دارای مشکلات اقتصادی هستند و از نماینده محترم ولی فقیه خواستاریم تا با تذکر به مسئولان استانی، منابع اقتصادی برای این شهرستان ایجاد نمایند تا برای جوانان، اشتغال ایجاد شود.

نماینده طلاب و فضلای نورآباد دلفان خاطرنشان ساخت: این شهرستان دارای زمین های حاصلخیزی است که می تواند تولیدات خوبی داشته باشد؛ اما باید حمایت بیشتری صورت بپذیرد تا شاهد خروجی آن باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha