پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
غزالی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهید طباطبایی نژاد گفت: هم اکنون در مدرسه علمیه تخصصی حفظ شهید طباطبایی نژاد، حدود ۵۰ نفر در طرح حفظ قرآنی شرکت کرده و ۲۵ نفر نیز در حال آماده سازی برای حفظ کل قرآن هستند.

حجت الاسلام حسن غزالی، مدیر مدرسه تخصصی حفظ قرآن کریم شهید طباطبایی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان با اشاره به اینکه در سال جاری ۲۲ نفر از طلاب در مدرسه تخصصی حفظ قرآن کریم شهید طباطبایی نژاد موفق به حفظ کل قرآن کریم شدند، اظهار داشت: هم اکنون در این مدرسه حدود ۵۰ نفر در طرح قرآنی شرکت کرده و ۲۵ نفر نیز در حال آماده سازی برای حفظ کل قرآن می‌باشند.

وی با بیان اینکه در مجموع ۷۵نفر طلبه در این طرح شرکت کرده‌اند، افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته برای خرداد و تیر سال آینده، ۶ نفر حافظ نهج البلاغه خواهیم داشت که تاکنون نیز همکاری خوبی از طرف مرکز نهج البلاغه با مدرسه تخصصی حفظ قرآن کریم شده است.

مدیر مدرسه تخصصی حفظ قرآن کریم شهید طباطبایی نژاد، با تأکید بر لزوم پیگیری موضوع ثبات حفظ قرآن کریم به عنوان مهم‌ترین مسئله در فرایند حفظ قرآن کریم، تصریح کرد: امسال از ۲۲ نفر طلبه حافظ قرآن کریم مدرسه علمیه تخصصی شهید طباطبایی نژاد، ۱۸ نفر از طلبه‌ها اهل اصفهان هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha