سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
امام جمعه برازجان

حوزه/ حجت الاسلام مصلح با بیان اینکه تلاطم ارزی تصادفی نیست، گفت: ما با یک جنگ ارزی تمام عیار مواجهیم که بعد از شکست در پروژه براندازی، دشمن دنبال ایجاد نارضایتی اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان در خطبه های نمازجمعه امروز این شهر، اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی، مشارکت های مردمی در کمک رسانی و فعالیت های نیکوکاری افزایش چشمگیری داشته است.

امام جمعه برازجان با بیان اینکه غفلت از حمایت قشرهای نیازمند به هیچ وجه مورد قبول نیست، افزود: دستاوردهای مقابله با بی عدالتی در این چهار دهه با گذشته قابل مقایسه نیست.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی دستاوردهای بزرگی در خدمات رسانی به مردم داشته است، اما نه مسئولان توانسته اند به خوبی تبیین کنند و نه زبان بدخواهان خارجی و داخلی به آن اعتراف کرده است.

حجت الاسلام مصلح با بیان اینکه تلاطم ارزی تصادفی نیست، افزود: ما با یک جنگ ارزی تمام عیار مواجه هستیم که بعد از شکست در پروژه براندازی، دشمن دنبال ایجاد نارضایتی اقتصادی است.

خطیب جمعه برازجان با بیان اینکه هدف دشمن از جنگ ارزی بهم ریختن اوضاع داخل کشور است، عنوان کرد: از مبادله ارز در بازار آزاد و اختصاص ارز به تقاضاهای نامشروع ارزی جلوگیری شود.

وی به خلاصه ای از دستاوردهای دولت سیزدهم اشاره کرد و ادامه داد: دولت  حجت الاسلام و المسلمین  رئیسی در حوزه های مختلف سیاسی، بین المللی شامل روابط تجاری و استراتژیک، مسکن، بانکداری، صادرات و تولید و ... برنامه ریزی کرده و در حال کار مداوم در این زمینه ها است و باید به دولت فرصت داد تا برنامه های خود را تکمیل کند.

امام جمعه برازجان یادآور شد: تامین و تخصیص اعتبار جهت تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور، پروژه راه آهن بوشهر_شیراز، استخدام جوانان در ماری جنوبی و رفع معضل بیکاری، رفع مشکل میکن جوانان و نیازمندان، تامین آب شرب، تکمیل و تعریض راه های مواصلاتی، پرداخت حق آلایندگی چاه های نفتی منطقه برای عمران و آبادانی شهرستان، حل مشکلات واگذاری زمین های ملی، رسیدگی به مشکلات بخش آرم به ویژه در حوزه راه ها، مطالبات مردم مومن و انقلابی به ویژه در حوزه قانون عفاف و حجاب، حمایت از کشاورزان و تامین نیازمندی های آنها، عمده مطالبات مردم دشتستان از رئیس جمهور و هیات دولت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha