جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / گردهمایی مسئولین دارالقرآن استانهای قزوین -زنجان گیلان والبرز به میزبانی حوزه علمیه  قزوین

 حوزه / حضرت علی اکبر(ع) تمام وجود خودش را قربانی ولایت و امامت کرد، بنابراین شایسته است که نوجوانان و جوانان این ویژگی ایشان را سرمشق زندگی خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین اصغر عرفانی صبح امروز در جمع مسئولین دارالقرآن استان‌های قزوین، گیلان و زنجان که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق(ع) قزوین برگزار شد، گفت: روز ولادت حضرت علی اکبر(ع) بهترین فرصت برای جوانان و نوجوانان است که الگوی کامل و جامعی از آن بزرگوار برای خود داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: حضرت علی اکبر(ع) تمام وجود خودش را قربانی ولایت و امامت کرد بنابراین شایسته است که نوجوانان و جوانان این ویژگی ایشان را سرمشق زندگی خود قرار دهند.

مدیر حوزه علمیه استان تصریح کرد: مهمترین مسیر زندگی مسیر قرآن است و اگر بتوانیم گوشه ای از ظرفیت ذهنی خودمان را در اختیار قرآن بگذاریم در این صورت همه وجود ما قرآنی و نورانی خواهد شد.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین با بیان اینکه قرآن کتاب کامل و جامعی است، عنوان کرد: قرآن یک کتاب تربیتی عمیقی است که نقش مهمی در انسان سازی و نجات بخشی بشر به عهده دارد از این رو با تامل در آیات و دعاهای قرآنی، فرازهای عبرت آموز و درس آموز قرآن حتی چشم اندازهای امیدبخش قرآن بسیار تاثیرگزار و حیرت آور است.

وی در پایان گفت: تا زمانی که قرآن و اهل بیت(ع) در میان مسلمانان پایگاه و جایگاه واقعی خود را داشته باشند دشمنان هرگز نمی‌توانند کاری از پیش ببرند. امید است که با یاری یکدیگر بتوانیم علوم قرآنی و حدیثی را بیش از بیش در جامعه اسلامی نهادینه کنیم.

حضرت علی اکبر(ع) تمام وجودش را قربانی ولایت و امامت کرد

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha