سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
جشن

حوزه/ امام جمعه نجف آباد گفت: دانش‌آموزان موتور پیشران گام دوم انقلاب هستند که با افق بلند خود می‌توانند راه شهدا را ادامه دهند و به فضل خداوند متعال و عنایت امام زمان(عج) موفقیت‌های پی‌درپی نصیب و روزی مردم ایران خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی حسناتی عصر امروز در جشن ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان که با حضور جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه و دانش‌آموزان معلمان و مدیران مدارس وابسته به مدرسه علمیه جامعه الامام منتظر نجف آباد برگزار شد، اظهار داشت: جوانان امروز ما پیرو بیش از هفت‌صد شهید دانش‌آموز نجف‌آبادی، در مسیر انقلاب، ولایت و دین اسلام قدم برمی‌دارند و هدفشان آماده سازی زمینه‌ ظهور امام زمان(عج) است.

امام جمعه نجف آباد افزود: مهم‌ترین بیانیه‌ای که مقام معظم رهبری در چهل سال اخیر مطرح کرده‌اند، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است و شما دانش‌آموزان هستید که موتور پیشران گام دوم انقلاب خواهید بود و با افق بلند خود می‌توانید راه شهدا را ادامه دهید و به فضل خداوند متعال و عنایت امام زمان(عج) موفقیت‌های پی‌درپی نصیب و روزی شما و مردم ایران خواهد شد.

وی ابراز کرد: حضرت علی‌اکبر(ع) با سه ویژگی مهمی که داشتند، شبیه‌ترین فرد به حضرت رسول اکرم(ص) بودند و این مقام و منزلت را پیدا کردند و لذا لازم است تا شما جوان‌ها هم الگوی زندگی‌تان را حضرت علی‌اکبر(ع) انتخاب کنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسناتی اذعان کرد: ایشان در ظاهر شبیه به پیامبر(ص) بودند، همچنین در کلام و بیان، صحبت‌ها و گفتگوها همان‌گونه که پیامبر سخن می‌گفتند، ایشان هم آداب را رعایت می‌کردند و با متانت و احترام با دیگران تعامل داشتند و از لحاظ ویژگی‌های خُلقی، اخلاقی و رفتاری، سیره نبوی را در زندگی‌شان جاری می‌کردند.

وی تأکید کرد: امید است که شما جوان‌ها هم در ابعاد مختلف زندگی، چه در رفتار، چه در گفتار و ظواهر، زندگی خود را شبیه به جوان کربلا حضرت علی‌اکبر (ع) کنید و در این شرایطی که دشمنان در دنیا، شیاطین غربی، صهیونیست و یهود به‌دنبال انحراف نسل جوان از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب هستند، به شعاری که شهدا و امام شهدا در ابتدای انقلاب داشتند، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی پای‌بند باشید تا زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha