چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام عدنان الحسینی معاون فرهنگی کتائب حزب الله عراق

حوزه/ کتائب حزب الله عراق به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ولی الله الاعظم مهدی موعود موکب شهدای کتائب حزب الله عراق در عمود ۹۴ از خیل عظیم مشتاقان و زائران پذیرایی می کند .

به گزارش خبرگزاری حوزه، کتائب حزب الله عراق به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ولی الله الاعظم مهدی موعود موکب شهدای کتائب حزب الله عراق در عمود ۹۴ از خیل عظیم مشتاقان و زائران پذیرایی می کند.

حجت الاسلام عدنان الحسینی معاون فرهنگی کتائب حزب الله عراق با تبریک میلاد مسعود حضرت مهدی موعود(عج) گفت: از شام میلاد با سعادت ولی عصر(عج) به مدت ۳ روز موکب شهدای کتائب حزب الله با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی به تبین فرهنگ انتظار و سیره شهدای مقاومت و بیانیه گام دوم انقلاب خواهد پرداخت.

معاون فرهنگی کتائب حزب الله عراق با دعوت از جوانان و مشتاقان امام عصر(عج) برای حضور در این اجتماع بزرگ بین المللی گفت: جشن‌های نیمه شعبان امسال با توجه به دسیسه‌های دشمنان بر علیه امت اسلام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و همه باید با حضور در این اجتماع عظیم مهدوی بار دیگر اتحاد خود را به رخ جهانیان بکشانیم.

حجت الاسلام عدنان الحسینی ادامه داد: جهان تشنه عدالت مهدوی است و همه مستضعفان جهان در انتظار منجی آخرالزمان هستند و مانیز باید با مقاومت در مقابل زورگویان جهان زمینه‌های ظهور را فراهم سازیم.

معاون فرهنگی کتائب حزب الله عراق با تأکید بر این‌که یکی از وظایف مسلمانان زمان شناسی و دشمن شناسی است افزود: دشمنان از اتحاد امت اسلام هراس دارند و با مکر و خدعه درصدد اختلاف افکنی در بین صفوف به‌هم فشرده مسلمانان هستند و فرهنگ مهدوی و انتظار نه فقط قلوب مسلمانان بلکه قلوب همه آزادی‌خواهان جهان را به هم نزدیک خواهد کرد.

وی گفت: با توجه به ابعاد جهانی و بین المللی این اجتماع باشکوه شبکه ماهواره‌ای الاتجاه عراق نیز این رویداد بزرگ را به جهانیان مخابره خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha