دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گفت: کاشت یک میلیارد درخت‌ در کشور هدف و کار خوبی است که در دستور کار قرار گرفته و سهم استان در این برنامه ۱۰ میلیون اصله درخت است که باید طی ۴ سال کاشته شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در آیین درخت‌کاری که به همراه مسئولان استانی برگزار شد با بیان اینکه حفظ و صیانت از طبیعت و درخت یک ضرورت و اصلی مهم است، گفت: کاشت یک میلیارد درخت‌ در کشور هدف و کار خوبی است که در دستور کار قرار گرفته و سهم استان در این برنامه ۱۰ میلیون اصله درخت است که باید طی ۴ سال کاشته شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: طبیعت مایه حیات و زمینه زیستن برای انسان است و خداوند در قرآن می‌فرماید: هرآنچه در آسمان و زمین است همه برای ما است، پس حیف است این موارد را رشد و توسعه ندهیم.

وی ادامه داد: البته که رشد و توسعه منابع تنها وظیفه مردم نیست و مسئولان نیز وظیفه دارند زمینه معاش، آرامش و حیات مردم را تامین کنند، لذا هر دو قشر مردم و مسئولان باید تلاش کنند که این منابع طبیعی هم صیانت و هم توسعه و گسترش یابد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام همزمان با روز درختکاری ۲ اصله نهال در بوستان نماز شهرکرد غرس کرد.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha