دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام محمد قدرتی

حوزه/مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از برپایی ۱۰۰ ایستگاه و موکب همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان در سطح شهرهای مختلف این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان برنامه های گوناگونی در سطح استان لرستان اجرا خواهد شد، گفت: تلاش می شود برنامه های نیمه شعبان مردمی،با محتوا و بصیرتی برگزار شود.

وی با اشاره به برپایی ۱۰۰ ایستگاه صلواتی و موکب در شهرهای مختلف استان، اعلام کرد: این موکب ها با اجرای برنامه های مذهبی در شب و روز نیمه‌ شعبان از مردم پذیرایی خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان آذین بندی مساجد و حسینیه ها، زمزمه نام یا مهدی (عج) مردم شب نیمه شعبان در حسینیه ها، محلات و ... برگزاری برنامه های جشن و شادی در مناطق مختلف استان لرستان را از دیگر برنامه های نیمه شعبان برشمرد.

حجت الاسلام قدرتی همچنین به برگزاری دعای روحبخش ندبه در روز نیمه شعبان اشاره و خاطر نشان کرد: دعای روحبخش ندبه روز نیمه شعبان در سطح مساجد، حسینیه ها و اماکن مذهبی برگزار خواهد شد.

وی در پایان از برگزاری مسابقات کتابخوانی با محوریت مهدویت خبر داد و گفت: این مسابقات نیز با هدف ترویج فرهنگ مهدوی در جامعه ویژه گروه های سنی مختلف برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha