چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
تصاویر / دیدار معاون تبلیغ وامور فرهنگی حوزه های علمیه کشور با امام جمعه قزوین

حوزه / معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه گفت: معاونت تبلیغ حوزه در حدود شصت طرح تبلیغی در کشور در دستور کار دارد که توسط ستاد، اجرا و در برخی استان‌ها عملیاتی می‌گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین حسین ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، اظهار داشت: معاونت تبلیغ حوزه در حدود بیست و چهار سال است که تأسیس شده و در این سال‌ها کارهای مهمی در حوزه تبلیغ انجام شده و در حال انجام است.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری خاطرنشان کرد: معاونت تبلیغ حوزه در حدود شصت طرح تبلیغی در کشور در دستور کار دارد که توسط ستاد، اجرا و در برخی استان‌ها عملیاتی می‌گردد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور تصریح کرد: از بین شصت طرح تبلیغی در حال اجرا در کشور، دو طرح هجرت و طرح امین دارای اهمیت بیشتری است.

وی ادامه داد: طرح هجرت تا پایان سال گذشته صرفا یک طرح روستایی بود، اما از نیمه‌های سال گذشته این طرح متحول شد و به صورت شهری هم شکل گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین ملانوری تصریح کرد: طرح هجرت انواعی دارد، عبارتند از، طرح هجرت شهری و روستایی، طرح هجرت بلند مدت و کوتاه مدت، طرح هجرت پاره وقت و تمام وقت و در نهایت طرح هجرت تخصصی و عمومی.

وی خاطرنشان کرد: طرح امین نیز یک طرح تربیتی است که در مدارس پیاده می‌شود و تا آخر سال گذشته در حدود چهار هزار مدرسه پوشش داده می‌شد، اما امسال ظرفیت برای اجرای طرح امین به ۲۰ هزار مدرسه رسیده است.

حجت الاسلام و المسلمین ملانوری گفت: مهمترین طرحی که می‌تواند در تقویت عفاف و حجاب و کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر باشد، طرح امین است این طرح در کشور به یک گفتمان تبدیل شده و این به جهت توسعه شدیدی است که پیرامون این طرح صورت گرفته است.

اجرای ۶۰ طرح تبلیغی در سراسر کشور

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha