یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1075069
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
البرز

حوزه/جشن تکلیف دانش آموزان دختر با عنوان «جشن فرشته‌ها» در آستانه نیمه شعبان به همت دفتر امام جمعه و همکاری اداره آموزش و پرورش و شهرداری شهر جدید مهستان برگزار شد.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، جشن تکلیف دانش آموزان دختر با عنوان «جشن فرشته‌ها» در آستانه نیمه شعبان به همت دفتر امام جمعه و با همکاری اداره آموزش و پرورش و شهرداری، امروز در مصلی الغدیر شهر جدید مهستان استان البرز برگزار شد.

حجت الاسلام صفدری، امام جمعه شهر جدید مهستان در این مراسم گفت: جشن تکلیف در واقع جشن تحصیل رضایت خداوند متعال است و مکلفان پس از این مراسم باید در چهارچوب یک وظیفه که مکلف به انجام آن هستند، عمل کنند.

وی افزود: دختران عزیز ما بدانند که خداوند تبارک تعالی از روی مهر دختران را مظهر لطافت، احساس، محبت و تربیت قرار داده و باید همانطور که الان در دامن پاک مادرهای خودشان در حال رشد و پرورش هستند تا تبدیل به انسانهای فرهیخته شوند، آنها هم با تربیت و آگاهی صحیح می توانند در آینده منشاء تربیت انسانهای بزرگ باشند

امام جمعه شهر جدید مهستان با اشاره به ضرورت اتخاذ الگو های درست در طول زندگی افزود:حضرت فاطمه زهرا (س) برترین اسوه و الگو برای زنان و دختران هستند، بنابراین دختران و بانوانی که همواره به دنبال رستگاری خود و خانواده هستند، حضرت فاطمه زهرا (س) را اسوه خود قرار می‌دهند.

اجرای سرود و نماهنگ، جُنگ شادی، بیان مباحث اعتقادی با شیوه‌های جذاب، برگزاری مسابقه و اهدای هدیه به تمامی دانش آموزان از برنامه‌های این رویداد فرهنگی مذهبی همراه بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha