یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام عالی

حوزه/ استاد حوزه علمیه با بیان اینکه در شرایط سخت و دشوار است که ایمان‌ها محک می‌خورد، گفت: مردم ایران اسلامی با انقلاب پرچم دین و زمینه سازی ظهور را برافراشته‌اند؛ این کار بزرگی بوده است و البته کارهای بزرگ زحمات و سختی‌های بسیاری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی امشب در اجتماع هزاران نفر از زائران و منتظران حضرت ولیعصر(عج) در مسجد مقدس جمکران با اشاره به آیه پایانی سوره آل عمران گفت: اگر می‌خواهید با امام منتظر مرتبط شوید، باید دو مرحله صبر و استقامت را باید طی کنید.

وی با بیان اینکه باید برای رسیدن به ظهور امام عصر(عج) فرد و جامعه باید صبر و استقامت داشته باشد، بیان کرد: شیطان یکی از کارهایی که در جامعه رواج می‌دهد پول‌های حرام است و امروز شاهد هستیم که لقمه‌های حرام و پول‌های کثیف در جامعه رواج یافته و شاهد ربا، نزول، رشوه و اختلاس هستیم.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه برخی در زندگی خود با امام حسین(ع) و ائمه اطهار شریک می‌شوند و برخی با شیطان شراکت می‌کنند، تاکید کرد: شیطان همچنین می‌خواهد در اولاد شریک شود، یعنی می‌خواهد در جامعه فساد جنسی را گسترش دهد.

وی با اشاره به اینکه آمار منابع غربی در خصوص تولد فرزندان نامشروع وحشتناک است، گفت: شیطان نقشه خود را در دنیا عملی کرده و فساد جنسی و تولد فرزندان نامشروع را عملی کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین عالی با بیان اینکه باید در مسیر دین‌داری استقامت داشته و سختی‌های دین را به جان بخرد، تاکید کرد: مهمتر از استقامت فردی، استقامت جمعی است و جامعه باید استقامت داشته باشد.

وی با بیان اینکه در شرایط سخت و دشوار است که ایمان‌ها محک می‌خورد، گفت: مردم ایران اسلامی با انقلاب پرچم دین و زمینه سازی ظهور را برافراشته‌اند؛ این کار بزرگی بوده است و البته کارهای بزرگ زحمات و سختی‌های بسیاری دارد.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز ظهور است، ادامه داد: در روایات آمده است که در آخر الزمان پرچم دین بر دوش قوم سلمان و خراسانی‌ها قرار دارد و زمینه ساز ظهور هستند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) می‌دانست که ایرانیان باید پرچم زمینه سازی ظهور را بلند کنند، افزود: در مسیر تحقق این وظیفه مهم مردم ایران در طول ۴۴ سال گذشته متحمل سختی‌های بسیاری شدند و در طول تاریخ انبیا هیچ قوم و ملتی نبوده است که به اندازه ملت ایران پای دین بماند.

حجت الاسلام والمسلمین با بیان اینکه ملت ایران انواع جنگ‌ها را پشت سر گذاشته اند و امروز با جنگ ترکیبی روبه رو شده ایم، اضافه کرد: طرح ضربه با هزار چاقو را نخست وزیر سابق اسرائیل را برای ایران مطرح کرد؛ برخی روزنامه‌ها، کانال‌ها و شبکه‌هایی در پازل دشمن بازی می‌کنند، از قوه قضاییه و نهادهای نظارتی می‌خواهیم که در این زمینه رسیدگی لازم را داشته باشد چرا که آنها دائم می‌خواهند با روان مردم بازی کنند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به آشوب‌هایی که داخل اسرائیل ایجاد شده است، گفت: اکنون قصه هزار شمشیر برای خود آنها اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه در آخرالزمان باید دست به دامن اهل بیت(ع) شویم، اضافه کرد: امیدواریم که خود حضرت عنایتی فرمایند که در امواج فتنه آخرالزمان سالم بمانیم و خودمان را به ظهور برسانیم.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha