دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/جشن نیمه شعبان در دیّر

حوزه/ استاد حوزه گفت: پیاده کردن تمام جوانب توحید در جهان در رأس برنامه‌های حضرت مهدی(عج) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی خراسانی امروز در جشن نیمه شعبان در شهر دیر، اظهار داشت: بعد از شناخت و محبت به اهل‌بیت(ع) باید پیرو آنها باشیم.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه دشمن به دنبال کمرنگ کردن ارزش‌ها است، افزود: عمل به واجبات و پرهیز از گناه و داشتن اخلاق حسنه ما را به امام زمان(عج) نزدیک می‌کند.

وی بیان کرد: این اجتماع بزرگ نشانگر عشق و محبت به ساحت امام زمان(عج) است، البته باید در کنار آن معرفت و پیروی نیز باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی خراسانی گفت: در تاریخ چهار روز پر برکت وجود دارد که دو روز آن یعنی بعثت پیامبر اسلام(ص) و امامت امیرالمومنین(ع) اتفاق افتاده و دو روز دیگر نیز قطعا در تاریخ بشر اتفاق می‌افتد و جای شک و تردید نیست.

وی عنوان کرد: یکی از این روزها ظهور منجی عالم بشریت امام زمان(عج) و دیگری روز رجعت و حیات مجدد است.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه پیاده کردن تمام جوانب توحید در جهان در رأس برنامه‌های حضرت مهدی(عج) است، خاطرنشان کرد: زیر سایه توحید، تمام مشکلات مردم به ویژه جوانان که امروز گرفتار آن هستند از مسکن و اشتغال حل می‌شود.

وی با بیان اینکه دنیا براساس هوش و هوس اداره می‌شود، یادآور شد: امروز در دنیای بشریت عقل حاکم نیست، بلکه هوش حاکم است و هر کس هوش بهتری دارد دیگران را استعمار و استثمار می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی خراسانی اظهار کرد: امام زمان(عج) توحید را با تمام مراتب و درجات آن پیاده می‌کنند و زشتی‌های شرک را از توحید می‌زداید.

وی ابراز کرد: امروز دنیای بشریت در اضطراب و نگرانی است و امام عصر(عج) که می‌آیند، امنیت و آرامش را در همه ابعاد به معنای واقعی به جهانیان ارائه می‌کنند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به روز رجعت، خاطرنشان کرد: بعد از استقرار حکومت مهدوی، همه خوبان و ائمه و پیامبران به دنیا بازمی‌گردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha