یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1075374
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
امام زمان

حوزه/ انقلاب برای تشکیل حکومت اسلامی، استقرار نظام اسلامی مردم سالار، ایجاد زمینه های علمی و فرهنگی برای معرفت افزایی دینی و جهاد تربیتی، مجموعا زمینه ساز طرح مباحث بیانیه گام دوم انقلاب شد که امام خامنه ای مد ظله العالی پس از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، زمینه را برای ارائه این سند عظیم مهیا دید و اکنون می رود تا تمدنی نوین با شکل و قالبی اسلامی برای زمینه سازی اصلی ترین رسالت مومنین، شکل بگیرد.

خبرگزاری حوزه | به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، آگاهی مردم از معارف دین و آشنایی با سیره و سنت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و ائمه طاهرین علیهم السلام روز به روز فزونی گرفت و پیرو آن، بزرگداشت ایام و مناسبت های دینی جلوه ویژه ای به خود گرفت و هر سال بهتر از گذشته با حضور گسترده و توأم با آگاهی مردم برگزار می شود و یکی از مهم ترین مناسبت ها، نیمه شعبان، میلاد قطب عالم امکان حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف است که هرچه زمان پیش می رود به شکوه جشن های نیمه شعبان افزوده می شود.

فداکاری مردم در ایجاد موکب های پذیرایی، اسکان زائرین، ارائه خدمات رفاهی، نذورات فراوان مالی و پذیرایی برای زائران مسجد مقدس جمکران و ارائه کمک های بهداشتی و درمانی و برگزاری هزاران مراسم کوچک و بزرگ در اقصی نقاط کشور اسلامی ایران و حتی سایر کشورها از جلوه های این شکوه ماندگار است.

این حجم از خدمات و فعالیت های جهادی و عاشقانه جز با آگاهی امکانپذیر نیست. مبدأ این شناخت، انقلاب اسلامی و هدایت های امام راحل عظیم الشان و جانفشانی های شهدای عزیز و جهاد علمی و فرهنگی علما، مبلغین دین، حوزه های علمیه و دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی است که سایه شوم جهالت، دگم اندیشی شاهانه و بیسوادی تحمیلی را کنار زده و بذر امید، آگاهی و علم را با چاشنی ایمان راسخ و همت والای مردان و زنان مومن کاشته است و هرچه زمان پیش می رود، ثمرات شیرین آن نمایان تر می شود و این مسیر بی شک، حرکت به سمت خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی است که در طلیعه گام دوم انقلاب توسط رهبر عزیز انقلاب اسلامی مطرح شد و بیانیه گام دوم را برای آینده سازان دوراندیش بسان سندی محکم و نقشه راهی متقن قرار داد.

مجموع این فعالیت های آگاهانه، آماده سازی زمینه های ظهور منجی عالم بشریت است و پیش بینی و امیدواری بصیرانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی را به منصه ظهور می رساند که فرمود: امید است انقلاب اسلامی زمینه حکومت جهانی حضرت مهدی علیه السلام باشد.

انقلاب برای تشکیل حکومت اسلامی، استقرار نظام اسلامی مردم سالار، ایجاد زمینه های علمی و فرهنگی برای معرفت افزایی دینی و جهاد تربیتی، مجموعا زمینه ساز طرح مباحث بیانیه گام دوم انقلاب شد که امام خامنه ای مد ظله العالی پس از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، زمینه را برای ارائه این سند عظیم مهیا دید و اکنون می رود تا تمدنی نوین با شکل و قالبی اسلامی برای زمینه سازی اصلی ترین رسالت مومنین، شکل بگیرد. ان شاءالله

عیسی برادری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha