شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ اجلاسیه مدیران مدارس علمیه و معاونین مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان غربی

حوزه/ امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه آذربایجان غربی توانست رتبه اول کشوری در سال ۱۴۰۱ را با امتیاز ۹۰ به خود اختصاص دهد.

حجت الاسلام توحید خالقی مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه، اظهار داشت: با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته از طرف ستاد قم و در نظر گرفتن میزان همکاری و اجرای برنامه‌های محول شده به امور طلاب استان‌ها، در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج)، امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه آذربایجان غربی توانست رتبه اول کشوری در سال ۱۴۰۱ را با امتیاز ۹۰ به خود اختصاص دهد.

وی افزود: انجام به موقع درخواست‌ها، جامع بودن و تهیه و ارسال گزارش ها، اجرای کامل بخشنامه‌ها و دستور العمل‌ها، تعاملات و ارتباطات با طلاب و روحانیون، تعامل با نهادهای حوزوی و غیر حوزوی و همچنین تعامل و ارتباط با ستاد قم از جمله شاخص‌های اصلی این ارزیابی بود.

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه آذربایجان غربی اظهار کرد: این بخش توانست در بخش‌های ارائه خدمات دانش آموختگان، تسهیلات و ایثارگران امتیاز ۱۰۰ و در بخش سلامت و امداد، امتیاز ۸۰ را در سال ۱۴۰۱ کسب نماید. در بخش دیگری از ارزیابی‌های صورت گرفته، در انجام به موقع درخواست‌ها و اجرای کامل بخشنامه‌ها امتیاز ۱۰۰، در بخش تعامل و ارتباطات امتیاز ۸۵ و در بخش جامع بودن و ارسال به موقع گزارشات امتیاز ۸۰ را کسب کرده است.

حجت الاسلام خالقی با تشکر از عملکرد مدیران و معاونین اجرایی مدارس علمیه استان در سال ۱۴۰۱، گفت: بی‌شک فعالیت و عملکرد مدیران و معاونین اجرایی مدارس علمیه استان نقش بسزایی در کسب این مقام در کل کشور دارد که جا دارد از تمام این افراد تشکر و قدردانی نمایم.

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه آذربایجان غربی یادآور شد: کسب این موفقیت مرهون حمایت‌های همه جانبه حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و اعتماد و تشویق حجت الاسلام والمسلمین صفدر محمدی، مدیر حوزه علمیه استان و تمام همکاران در مدیریت حوزه علمیه استان می‌باشد که از همه آنان کمال تشکر را دارم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha