شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: همه شهدا و همچنین شهید مهدی باکری ایمان و اقتدارشان را در تمامی لحظات نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد شهید مهدی باکری در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز با اشاره به آیاتی چند از قرآن کریم به پنج ویژگی از حامیان و حافظان قرآن پرداخت کرد و گفت: مردم اگر آیات قرآنی و احادیث اهل بیت(ع) را فرا گیرند و این اخلاق را در زندگی خود رواج دهند به مقام بالایی هم در این دنیا و هم آخرت دست خواهند یافت.

وی در ادامه افزود: ویژگی های انسان های شریف و خدا دوست عبارت است از اینکه خداوند را قلباً دوست دارند و رنگ بوی الهی در زندگی شان دیده می شود. در برابر مومنین متواضع و نسبت به کافران سر سخت هستند. در راه خدا مجاهدت می کنند و از هیچ ملامت گری هراس ندارند. این افراد همانا الگو های فاخر جامعه بشری هستند.

به گفته نماینده ولی فقیه استان آذربایجان شرقی شهید آقا مهدی باکری همه این فضائل را دارا بود.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در ادامه با اشاره به شهدای انقلاب و خلوص نیت آنها در مبارزات گفت: شهدا و همچنین شهید مهدی باکری ایمان و اقتدارشان را در تمامی لحظات نشان دادند و به همین خاطر هر ساله این مراسم با شکوه تر از سال قبل برگزار می شود.

امام جمعه تبریز بیان کرد: ما باید زندگی آنها را برای خود الگو قرار دهیم تا بتوانیم در تاریخ ماندگار باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha