یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1076128
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
بروجرد

حوزه/ مسئول دفتر نظارت های ویژه سپاه پاسداران با بیان اینکه رسالت شهید، ایجاد فهم و معرفت در جامعه است، گفت: بزرگترین دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تربیت انسان‌هایی همانند شهدا است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار حسین رضا صادقی مسئول دفتر نظارت‌های ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران امروز در یادواره ۱ هزار و ۵۰۰ شهید بروجرد که در مصلای شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهدا است، اظهار داشت: خون شهدا بسیار مقدس است و باید قدردان خدمات شهدا و ایثارگران باشیم.

وی با بیان اینکه رسالت شهید، ایجاد فهم و معرفت در جامعه است، بیان کرد: بزرگترین دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که مقدمه حکومت امام زمان(عج) است، تربیت انسان‌هایی همانند شهدا است چرا که اگر شهدا جان خود را در طبق اخلاص نمی‌گذاشتند، ارزش‌های اسلامی نیز کمرنگ می‌شد.

مسئول دفتر نظارت‌های ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، با تأکید بر اینکه عشق شهادت در دل‌ها شعله ور است و در لحظه‌های نیاز این شعله وسیع‌تر خواهد شد، خاطرنشان کرد: اگر کسی صادقانه از خداوند طلب شهادت نماید، شهادت نصیبش خواهد شد.

سردار صادقی با اشاره به اینکه در مکتب شهدا ترس معنایی ندارد، یادآور شد: امروز جوانان زیادی برای حفظ اهداف اسلام و انقلاب به شهادت اشتیاق دارند، که همه این‌ها نشانه‌هایی از دل مومن است.

وی با بیان اینکه اگر بدن ما تکه تکه شود، ایده و مکتب ما که همان مقاومت، ایثار و شهادت است تا قیامت ماندگار خواهد ماند، افزود: آینده نظام و انقلاب، آینده‌ای درخشان و روشن است چرا که مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی تا پای جان حافظ آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و نظام خواهند ماند.

مسئول دفتر نظارت‌های ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه توان و قدرت نظامی ایران اسلامی امروز در جهان همانند خاری در چشم دشمنان است، گفت: به لطف الهی، برکت خون شهدا، رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی، توطئه‌های دشمنان یکی پس از دیگری شکست خواهد خورد و روز به روز بر پیشرفت روزافزون نظام افزوده خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha