شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
استاندار

حوزه/استاندار لرستان گفت: پایه و اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با خون مطهر شهدا قوام یافته و راه انقلاب نیز با خون شهدا تداوم دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار استاندار لرستان، امروز در یادواره ۱۱۱ شهید شهر بیرانشهر خرم آباد، با اشاره به اینکه شهدا قلب تپنده تاریخ هستند، اظهار داشت: باید با همت جهادی و خالصانه در راستای ترویج سیره جهاد و شهادت در جامعه تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت از موضوعات مهم در جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود، گفت: شهدا برای حفظ جان و ناموس مردم میهن خود، جانشان را در طبق اخلاص گذاشته و این خدمات و پاداش آنان هرگز نزد خداوند و مردم از بین نخواهد رفت.

استاندار لرستان، با اشاره به اینکه باید قدردان خون شهدا و مجاهدت‌های خانواده‌های معظم شهدا باشیم، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم شناسنامه جمهوری اسلامی ایران را با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه معرفی کنیم.

زیویار با اشاره به اینکه تکریم خانواده معظم شهدا در جامعه امری ضروری است، گفت: باید قدر جایگاه معنوی خانواده‌های معظم شهدا را بدانیم، چرا که آنان دین بزرگی بر گردن ما دارند.

وی با بیان اینکه پایه و اساس نظام جمهوری اسلامی ایران با خون شهدا قوام یافته است، اظهار کرد: خون شهدا ضامن بقای اهداف اسلام و انقلاب است.

در این یادواره از کتاب آشناهای غریب یادنامه و زندگی نامه شهدای بخش بیرانوند به قلم میثم بیرانوند رونمایی شد.

لرستان ۶ هزار و ۵۵۵ شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha