یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مناجات خوانی

حوزه/ همزمان با دهه پایانی ماه شعبان، مراسم مناجات خوانی سحرگاهی با حضور حاج مهدی رسولی در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، ماه شعبان منسوب به پیامبر مکرم اسلام(ص) و فرصت مناسبی برای خودسازی و ایجاد آمادگی روحانی برای درک ماه مبارک رمضان است و در روایاتی از معصومین درباره‌ فضایل ماه شعبان آمده است که پاداش روزه داری در این ماه با عظمت، ورود به بهشت الهی است.

یکی از اعمال عبادی مورد سفارش در این ایام علاوه بر روزه‌داری، استغفار به درگاه الهی و استغاثه و مناجات با خداوند است، چرا که موجب تلطیف روح برای ورود به ماه رمضان می‌شود. در همین راستا معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی مراسم مناجات خوانی سحرگاهی را با حضور حاج مهدی رسولی به مدت چهار شب در حرم امام رئوف تدارک دیده است.

این مراسم از سحرگاه دوشنبه ۲۲ اسفند ماه و ساعت ۲ و ۵۰ دقیقه بامداد به مدت ۴ روز با هدف بهره‌مندی زائران و مجاوران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) از فضایل این ماه مبارک در رواق امام خمینی(ره) اجرا می‌شود.

این ویژه برنامه به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می‌شود تا مردم خداجوی کشورمان از فیوضات مناجات خوانی در شب‌های ماه شعبان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha