پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
کد خبر: 1076172
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲
راستگو

حوزه/ مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان بوشهر از غبارروبی مساجد استان خبر داد و گفت: این برنامه از ۲۲ اسفند ماه سال جاری آغاز شده و تا دوم فروردین ماه سال ۱۴۰۲ ادامه دارد.

حجت الاسلام عیسی راستگو مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با اشاره به دهه تکریم و غبارروبی مساجد استان، اظهار کرد: هر ساله در آستانه ماه مبارک رمضان مساجد آماده پذیرایی از میهمانان ماه خدا می شوند.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان بوشهر از غبارروبی مساجد استان خبر داد و افزود: این برنامه از ۲۲ اسفند آغاز شده و تا دوم فروردین ماه سال ۱۴۰۲ ادامه دارد.

حجت الاسلام راستگو گفت: امسال با توجه به تقارن سال نو و ماه رمضان، مردم مومن و خداجوی و اهل مسجد به نظافت و غبار روبی مساجد می‌پردازند و خانه های خدا را پذیرای اهل ایمان در ماه مبارک رمضان می کنند.

وی ضمن دعوت از مردم به ویژه جوانان به حضور در مسجد و حضور در مراسم غبار روبی مساجد ابراز امیدواری کرد امسال نیز مراسمات قرآنی و مقابله های قرآن کریم به صورت باشکوه و با حضور جوانان مؤمن در کلیه مساجد استان برگزار شود.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان بوشهر با اشاره به آماری از مساجد استان گفت: بیش از هزار و ۳۰۰ مسجد در استان وجود دارد و ۷۰۰روحانی و مبلغ در ماه رمضان در مساجد استان به صورت طرح هجرت و روحانی مستقر و مبلغانی از قم در مساجد استان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha