شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: اساتید و طلاب حوزه علمیه باید در زمینه جهاد تبیین توانمند شوند و در شرایط فعلی برای تزریق روحیه امید به جامعه تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه بوشهر شامگاه دوشنبه در جمع فرماندهان پایگاه‌های بسیج طلاب مدارس علمیه برادران و خواهران استان بوشهر، با اشاره به طرح کشوری جهاد تبیین براساس بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار داشت: بوشهر اولین استانی بود که دوره جهاد تبیین برای اساتید حوزه را برگزار کرد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری کلاس جهاد تبیین در تمامی مدارس علمیه استان خبر داد و افزود: اساتید و طلاب حوزه علمیه باید در زمینه جهاد تبیین توانمند شوند و در شرایط فعلی برای تزریق روحیه امید به جامعه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه ما نباید مکررا خود را درگیر تعریف و بازتعریف کردن واژه جهاد تبیین کنیم، عنوان کرد: باید جهاد تبیین را عملیاتی کرده و برای توانمندسازی نیروها، دوره‌های کوتاه مدت با بازدهی بالا برگزار کنیم.

حجت الاسلام خدری گفت: جهاد تبیین می‌تواند مسائل اساسی اسلام تا مسائل اساسی و جزئی انقلاب را شامل شود و در این عرصه می‌توان از محصولات اندیشکده سعدا استفاده کرد و زمینه توانمندسازی نیروها را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه امروز جنگ روایت‌ها است، افزود: متاسفانه باید بپذیریم که ما در جنگ روایت‌ها و جنگ رسانه ضعیف هستیم و شکست خورده‌ایم، دشمن روایت صحیح ما را غلط و روایت غلط خود را صحیح معرفی می‌کند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر تأکید کرد: در عرصه‌های مختلف اولین روایت را ما باید به صورت جذاب بگوییم، ولی متاسفانه رسانه‌های ما در این زمینه ضعیف هستند و به موقع اقدام نمی‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha