دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
البرز

حوزه/ مرتضی ولی پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز از تدوین اساسنامه هیئت اندیشه ورز رسانه ای استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، اولین نشست هیئت اندیشه ورز رسانه ای استان البرز با حضور جمعی از اصحاب رسانه در سالن شهدای البرز استانداری برگزار شد،

مرتضی ولی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در این نشست اظهار داشت: اصحاب رسانه به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان نقش بسیار مهمی در تنویر افکار عمومی و امیدافزایی در بین اقشار مختلف مردم دارند.

وی با اشاره به اینکه در اتفاقات اخیر کشور نقش رسانه ها به عنوان افسران جنگ نرم بسیار حائز اهمیت بود، خاطرنشان کرد: از اصحاب رسانه انتظار می رود در راستای حمایت از آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی یاریگر مسئولان در خدمت رسانی صادقانه به مردم، روشنگری و تبیین اقدامات صورت گرفته از سوی مسئولان باشند.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان البرز با بیان اینکه اعلام روایت اول از سوی رسانه ها بسیار مهم است، افزود: اصحاب رسانه با اطلاع رسانی صحیح و به موقع و منفعل نبودن در جریانات و رویدادهای سیاسی و اجتماعی باید تهدید شبهه افکنی را از رسانه‌های معاند گرفته و تبدیل به فرصت کنند.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز پیش نویس اساسنامه هیئت اندیشه ورز رسانه ای استان تهیه و تدوین و مقرر شده است با حضور اصحاب رسانه استان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و نهایی شود.

وی افزود: تلاش می کنیم از ظرفیت‌های موجود برای ارتقاء سطح کیفی رسانه ها بهره مند شده و بسترهای لازم را برای فعالیت حرفه ای خبرنگاران فراهم نمائیم.

ولی پوری اظهار کرد: بدون شک نماینده عالی دولت در استان در موضوعات مختلف حامی خبرنگاران استان بوده و با نگاهی متفاوت دغدغه ها و مشکلات آنان را پیگیری می کند.

وی همچنین از دغدغه مندی اصحاب رسانه نسبت به رفع مسائل استان مختلف استان تقدیر کرد و گفت: تحلیل محتوا و ارائه راهکارهای عملیاتی نقش مهمی در کاهش مسائل و مشکلات استان دارد که در این راستا هیئت اندیشه ورز رسانه ای استان می توانند دیدگاه های خود را به مسئولان مربوطه منتقل نموده و در حوزه تصمیم سازی یاریگر مسئولان استان باشند.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان در پاسخ به مطالبات خبرنگاران در حوزه مسائل سیاسی و اجتماعی یادآور شد: به اصحاب رسانه اعتماد و باور داریم و معتقدیم در حوزه رسانه استان نیروهای بسیار توانمند و خوشفکری داریم که باید از ظرفیت های آنان به نحو احسن استفاده کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha