سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ض

حوزه / نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل تصریح کرد: در جهاد تبیین مردم باید با دستاوردهای عظیم و خیره کننده انقلاب اسلامی آشنا شوند تا اجازه ندهند دشمنان با نقشه های شوم به ارزشها و انقلاب اسلامی کوچکترین لطمه ای وارد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، جواد نایینی شب گذشته در نشست خبری با خبرنگاران، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها اظهار کرد: تشکیل گروه نخبگان حوزوی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کاشان به منظور ارائه راهکار در جهت رفع مشکلات و توسعه شهرستان از مهمترین فعالیت های است.

نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل، جهاد تبیین را به عنوان یک فریضه الهی و تکلیف دانست و افزود: باتوجه به اینکه انقلاب اسلامی براساس آموزه های دینی و ولایت مداری به پیروزی رسید لذا جهاد تبیین در زمینه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و دینی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: در جهاد تبیین مردم باید با دستاوردهای عظیم و خیره کننده انقلاب اسلامی آشنا شوند تا اجازه ندهند دشمنان با نقشه های شوم به ارزشها و انقلاب اسلامی کوچکترین لطمه ای وارد کنند.

نایینی، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف را وظیفه آحاد جامعه دانست و افزود: برای برخورد با معضل بی حجابی باید از ظرفیت امر به معروف و نهی از منکر استفاده کرد.

وی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون با توطئه های دشمنان مواجه بوده ایم، گفت: در حالی که در دوران دفاع مقدس برای خرید سیم خاردار با مشکل روبرو بودیم الان کشورهای بزرگ جهان خواستار خرید پهپاد ایرانی هستند.

نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل به پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در سطح بین الملل اشاره و اظهار کرد: پیشرفت در عرصه های موشکی، علمی، فناوری و حضور مقتدرانه ناوگان نیروی دریایی ارتش ایران در برزیل و همسایگی آمریکا از برکات انقلاب اسلامی است.

وی، به نقش جمهوری اسلامی ایران در معادلات دنیا اشاره و تصریح کرد: به دلیل تغییر نگاه دولت سیزدهم به ارتباط با کشورهایی مانند چین، برزیل، روسیه، هند و ... قطعا شاهد پیشرفت های بیش از پیش در عرصه های مختلف خواهیم بود.

انتهای پیام

جهاد تبیین راهکار مقابله با توطئه های دشمنان است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha