دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر

حوزه/ یکی از ائمه جمعه استان بوشهر گفت: توافق ایران و عربستان با وساطت چین یک حادثه مهم سیاسی است که باعث کیش و مات شدن آمریکا و اسرائیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد، امام جمعه عالیشهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: توافق ایران و عربستان با وساطت چین یک حادثه مهم سیاسی است که باعث کیش و مات شدن آمریکا و اسرائیل شد و این نشان از نقش محوری ایران مقتدر در نظم نوین جهانی دارد. قطعاً اتحاد بیشتر و رابطه قوی‌تر بین کشورهای منطقه باعث قطع نفوذ آمریکا در منطقه خواهد شد و زمینه اخراج او را فراهم می کند.

امام جمعه عالیشهر افزود: علاوه بر عربستان کشورهای دیگر منطقه مثل امارات، قطر، کویت و عمان نیز رابطه خود را با ایران تقویت کرده‌اند زیرا به قدرت ایران ایمان آورده‌اند؛ برخلاف تبلیغات دشمن که جمهوری اسلامی را در آستانه سقوط معرفی می‌کند این روابط و تمایل کشورهای دنیا برای ایجاد رابطه بهتر با ایران، دلیل دروغ بودن تبلیغات دشمن است هیچ کشوری دوست ندارد با کشوری که در آستانه سقوط است رابطه برقرار نماید بلکه برعکس با کشوری که روز به روز قوی‌تر می‌شود رابطه می بندد.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا و اسرائیل در آستانه فروپاشی از درون هستند؛ گرانی انرژی در آمریکا باعث می‌شود مردم نتوانند بدهکاری خود را به بانکها بپردازند و بانکها در آستانه ورشکستگی هستند؛ در اسرائیل نیز ارتش دیگر با دولت همراهی نمی‌کند، حتی خلبانان ارتش حاضر به جابجایی نخست وزیر نیستند؛ اسرائیل خیلی زودتر از تاریخ پیش بینی شده سقوط خواهد کرد.

وی تاکید کرد: ماه مبارک رمضان یک ماه استثنایی است که خداوند متعال دعوت ویژه می کند برای اینکه ما را ببخشد و مورد رحمت قرار بدهد؛ واقعاً بدبخت کسی است که دعوت خدا را نپذیرد و لطف و بخشش او را رد کند؛ مومنان قطعاً برای رسیدن ماه خدا لحظه‌ شماری می‌کنند و به استقبال آن می روند.

حجت الاسلام حمیدی نژاد عنوان کرد: روزه خواری علنی در ماه مبارک رمضان حتی برای کسانی که عذر دارند و نمی توانند روزه بگیرند گناه بزرگی است که حتماً باید با آن برخورد کرد؛ بی حرمتی به قانون خداوند جرم است و مطابق قانون مجازات دارد.



انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha