سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
علی بابایی، معاون اجتماعی سپاه قم

حوزه/دبیر اجرایی قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی استان قم گفت: پس از نگرانی و گزارش‌های پرتکرار مردم نسبت به وضعیت فرهنگی و مزاحمت عده‌ای افراد هنجارشکن، با اقدام نیروهای انتظامی و امنیتی نسبت به پاکسازی این بوستان و رفع دغدغه‌های همشهریان اقدام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مهدی علی بابایی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح کریمه اهل بیت(س) در قم، بیان کرد: بنا بر ارسال گزارش‌های مردمی مبنی بر مزاحمت اراذل و اوباش و عده‌ای افراد سودجو و هنجارشکن در بوستان غدیر قم و اختلال در امنیت روانی و اجتماعی همشهریان، موضوع پس از دستور قضایی به اصلی‌ترین دغدغه نیروهای انتظامی و امنیتی تبدیل شد و طی سه هفته نسبت به پاکسازی بوستان اقدام شد.

دبیر اجرایی و سخنگوی قرارگاه نوزده دی بیان داشت: حفظ شئونات اسلامی در شهر کریمه اهل بیت (سلام الله علیها) و آرامش و امنیت روانی و اجتماعی مردم خط قرمز قرارگاه است و اراذل و اوباش و هنجار شکنان بدانند اگر نسبت به اصلاح رویه اخلاقی و عملکردی خود اقدام نکنند با سد محکمی به نام قانون برخورد خواهند کرد و سربازان جان بر کف حافظ نظام و انقلاب در شهرم مقدس قم اجازه خودنمایی و هنجار شکنی را به احدی در این استان نخواهند داد.

وی در ادامه تصریح کرد: ما در این طرح بدنبال ایجاد شرایط مناسب برای تفریح سالم عموم مردم در سطح شهر و بوستان‌ها هستیم و به هیچ عنوان علاقمند به برخورد و انجام اقدامات سلبی نبوده و نقش بستن لبخند رضایت و آرامش در چهره همشهریان به عنوان هدف اصلی خود دنبال می‌کنیم.

علی بابایی تأکید کرد: بیش از ۹۸ درصد از فعالیت‌های قرارگاه ۱۹ دی قم ایجابی و ترویجی است اما متأسفانه عده‌ای دوست ندارند آرامش مردم را ببینند و با انجام اقدامات ذکر شده بدنبال سلب آرامش روانی و اجتماعی مردم هستند.

دبیر اجرایی قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی استان قم با اشاره به ضرورت و اهمیت ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سطح عموم مردم، بیان داشت: اگر عموم مردم در خصوص منکرات و معروفات حساسیت داشته باشند و در مورد کارهای منکر تذکر زبانی و در خصوص معروفات نیز تشویق و تحسین آشکار انجام دهند، ریشه بسیاری از گناهان خشکیده شده و زمینه جلب رضایت حضرت ولی عصر(عج) فراهم می‌شود.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha