دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام ابراهیمی/ میناب

حوزه / امام جمعه شهرستان میناب گفت: مدیران و مسئولان شهرستان نسبت به زیر مجموعه ادارات خود هر سه مرحله امر به معروف و نهی از منکر، یعنی قلبی، زبانی و برخورد را انجام دهند و هر مدیر مسئول امربه معروف و نهی از منکر اداره خودش می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان به روز هنرهای نمایشی اشاره کرد و اظهار داشت: هنرمندان هنرهای نمایشی، می‌توانند خدمات بسیار خوبی به معارف دینی و انقلاب انجام دهند.

امام جمعه میناب، با بیان اینکه از ظرفیت هنرمندان شهرستان و استان باید به نحو احسن استفاده شود، افزود: ما هنرمندان بسیار خوبی داریم و برخی از این هنرمندان ثابت قدم در مسیر انقلاب هستند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی به رزمایش کمربند امنیتی با حضور دو کشور چین و روسیه با کشورمان اشاره کرد و گفت: این رزمایش آثار و برکات زیادی داشت و نشان داد که نیروی دریایی ما به بلوغ مشترک دریایی و سطح بالایی از امنیت دریایی رسیده است.

وی به مسئله حجاب و عفاف اشاره کرد و یادآور شد: حجاب و عفاف، دو مصداق معروف‌ها هستند و بی‌عفتی، بدحجابی، بی‌حجابی و برهنگی از مصادیق منکرات می‌باشند.

حجت الاسلام ابراهیمی اضافه کرد: دین و عقل می‌گوید حجاب و عفاف، خوب است و بد حجابی، بی‌حجابی و برهنگی بد است.

خطیب جمعه میناب خاطرنشان کرد: بازاریان، کاسبان و مدیران شهرستان بدانند که امر به معروف و نهی از منکر جز فروع دین و واجب است و باید قلبی و زبانی در جامعه انجام شود.

وی یادآور شد: سفارش من به مدیران و مسئولان شهرستان این است که نسبت به زیر مجموعه ادارات خود از هر سه مرحله امر به معروف و نهی از منکر، یعنی قلبی، زبانی و برخورد انجام دهند و هر مدیر مسئول امربه معروف و نهی از منکر اداره خودش می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha