چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
نشست معاونان حرم حضرت معصومه

حوزه/ آخرین نشست شورای معاونان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با موضوع خدمت‌رسانی بهتر به زائران در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جلسه شورای معاونین حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با هدف بررسی نیازهای زائر و همچنین برنامه‌ریزی برای میزبانی از زائران در نوروز و ماه مبارک رمضان در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

بر اساس این گزارش: برپایی نمایشگاه بهار در بهار، تامین نیروی انسانی و فراهم کردن مقدمات حضور خادمان افتخاری در این ایام، رفاه زائران و دسترسی آسان زائران به حرم مطهر، برنامه ریزی برای برپایی مراسمات و تامین هوای مناسب و معطر کردن هوای حرم مطهر در زمان حضور زائران از مصوبات این جلسه بود.

برنامه‌ریزی برای مجموعه نمایشگاه‌های بهار در بهار که با مشارکت آستان مقدس، سازمان فرهنگی هنری شهرداری، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه، اداره‌کل روابط عمومی شهرداری، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه‌های علمیه خواهران به مناسبت ایام نوروز و ماه رمضان در حرم مطهر برپا شده از جمله دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بوده است.

اسکان زائران نوروزی و برپایی ایستگاه های صلواتی در حرم مطهر از دیگر مصوبات این جلسه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha