یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سید علیرضا ادیانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: خدمت به مردم باید خدمتی صادقانه و بی منّت باشد، مردم ولی نعمت ما هستند خدمت به این مردم افتخار است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، در آستانه سال جدید در جمع کارکنان مرزبانی استان مازندران (دریابانی امیر آباد) گفت: خدا را با همه وجود شکرگزارم که در آغاز سال جدیدی هستیم که پایان آن با ماه شعبان و ولادت امام حسین (ع)، ولادت حضرت ابوالفضل (ع)، ولادت امام سجاد(ع) و نیمه ماه ولادت امام عصر(عج) مقارن بوده است و سال جدید را که مقارن است با ماه عطرت و بهار قرآن  را به خانواده معزز شهداء، ایثارگران، جانبازان و همه همکاران خوبم از مرز تا مرکز تبریک عرض می کنم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تصریح کرد: باید خدا را شکرگزار باشیم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در فرماندهی انتظامی خدمت می کنیم خدمتی که نتیجه آن ثمره سعادت و خوشبختی و عمل صالح  و تقوا است، خدمت به مردم باید خدمتی صادقانه و بی منت باشد، مردم ولی نعمت ما هستند خدمت به این مردم افتخار است.

وی با بیان اینکه به مجموعه انتظامی برای خدمت بی منتی که با بهره گیری از آموزه های قرآن و دین مبین اسلام در جای جای این کشور در حال خدمت هستند افتخار می کنیم، افزود: بنده طبق سنوات قبل در لحظات آخر سال افتخار این را داشتم در کنار فرزندانم و نور چشمانم حضور پیدا کنم.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی خاطر نشان کرد: بنده در این چند سال که از غرب کشور تا شرق کشور، جنوب و شمال کشور حضور پیدا کردم هیچ حرفی جز خوبی همکارانم ندیدم و همکاران بنده فقط بیان داشتند که سلام ما را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برسانید و در سراسر کشور مرزبانان ما و همچنین بعضی از همکاران بنده در جاده ها و محلات، شهرها در حال خدمت رسانی  به مردم شریف ایران و همچنین با عمل صالح خودشان خدمت بی ادعا برای مردم را انجام می دهند

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می فرمایند «کارکنان فراجا در واقع مجاهدان فی سبیل الله هستند»، گفت: فراجا حدود ۱۴ هزار شهید تقدیم این انقلاب نموده است و در آستانه سال جدید و ماه مبارک رمضان هستیم که همکاران بنده با زبان روزه و خدمت صادقانه و بی منت برای مردم تلاش می نمایند بنده یک بار دیگر سال جدید را به همه همکاران تبریک عرض می نمایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نصرالهی IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    0 0
    جناب ادیانی آیا فقط مازندران نیروی فراجادارد؟! چراهر پنجشنبه جمعه وتعطیلات مازندران هستی مگرسیستان و... نیروی فراجا ندارد چرابه آنجا سفرنمیکنید؟!