شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 1077799
۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳
ت

حوزه / امام جمعه کاشان با حضور در منزل علی اکبر شاهمیری جانباز انقلاب، از ایثارگری این جانباز تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز با حضور در منزل علی اکبر شاهمیری جانباز انقلاب، با تقدیر از رشادت‌های ایثارگران و جانبازان، اظهار داشت: بر اساس آیات قران کسانی که از مکه به مدینه هجرت نمودند، اجر و ثواب برای آنان نوشته شده، اما اجر و ثواب کسانی که قبل از فتح مکه به مدینه آمدند با کسانی که بعد از فتح مکه مهاجرت نمودند، یکسان نیست.

امام جمعه کاشان، با اشاره به ماجرای از دست دادن پا و جانبازی شاهمیری، در حادثه عاشورای سال ۵۷ در کاشان، افزود: والدین شاهمیری برای حفظ دین و اسلام، یکی از فرزندان خود را تقدیم اسلام کردند و فرزند دیگرشان نیز از جانبازان انقلاب است که برای روح آنان علو درجات را از خداوند خواستاریم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آقای شاهمیری پس از هفت ماه از ازدواج جانباز و قطع عضو شدند، بنابراین صبر خانواده ایشان در این مدت چهل و چهار سال برای همه ما درس بزرگی است.

وی با بیان اینکه علمای کاشان از جمله آیت الله خراسانی (ره) با اخلاق و رفتار خود برای نظام اسلامی به تربیت نیرو و کادر سازی مشغول شدند، گفت: وظیفه امروز ما برای ادامه مسیر شهدا و جانبازان دشوارتر است.

امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه مهمترین وصیت شهدای انقلاب اسلامی همانند شهدای کربلا این بود که امامشان تنها نماند، تصریح کرد: ان‌شاءالله همه با پیش قدم بودن در مسیر ولایت فقیه، پرچم نظام اسلامی را به وسیله مقام معظم رهبری به صاحب اصلی آن بسپاریم.

انتهای پیام.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha