یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
راحتی

حوزه/ مشاوران حوزوی در شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت به ارائه مشاوره‌هایی با رویکرد سبک زندگی قرآنی می‌پردازند.

حجت الاسلام سید مهدی راحتی مسئول غرفه مشاوره خانواده در شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، با اشاره به ارائه مشاوره‌های قرآنی در نمایشگاه، اظهار داشت: مشاوره در عرصه‌هایی همچون ازدواج، خانواده و تربیت فرزند در طول شب‌های اخیر صورت گرفته و در مخاطبان اثرگذاری ویژه‌ای داشته است.

وی ضمن اشاره به ضرورت و اهمیت مشاوره در زمینه‌های تحصیلی، قرآنی و خانوادگی، خاطرنشان کرد: مشاوره‌های تخصصی در عرصه خانواده در مجامع ملی و بین المللی ضرورت بی‌بدیلی دارد و در فضای نمایشگاه قرآن نیز تلاش شده تا با رویکرد قرآنی، به ارائه مشاوره‌هایی در زمینه‌های سبک زندگی و مسائل بنیادی خانواده پرداخته شود.

مسئول غرفه مشاوره خانواده، با بیان اینکه زن و شوهر در بنیاد خانواده و کانون زندگی، باید به مسائل مرتبط با خانواده آشنا شوند و آگاهی نسبت به زندگی افزایش یابد، گفت: برای یک زندگی آگاهانه و موفق، باید کتب مورد نیاز مطالعه شود و این نیاز به افزایش آگاهی در زمینه سبک زندگی را به شدت در فضای جامعه امروز احساس می‌کنیم.

گفتنی است، شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد از جمعه ۴ تا یازدهم فروردین ماه سال جاری، هر شب از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل نمایشگاه‌های دائمی آستان قدس رضوی میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha