یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نمایشگاه قرآن

حوزه/ مسئول اداره قرآن و عترت حوزه علمیه خراسان گفت: این حوزه امسال نیز در شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد، با هدف تبیین و معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و قرآنی به ارائه مجموعه دستاوردهای قرآنی پرداخته است.

حجت الاسلام جعفر پسندیده مسئول اداره قرآن و عترت حوزه علمیه خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، از برگزاری شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد، با هدف تبیین و معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و قرآنی از ۴ تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ به مدت ۹ شب خبر داد و اظهار داشت: حوزه علمیه خراسان، در این دوره از نمایشگاه، با ارائه مجموعه فعالیت‌های قرآنی، حضور فعالی دارد.

مسئول اداره قرآن و عترت حوزه علمیه خراسان، با بیان اینکه شعار محوری این دوره از نمایشگاه قرآن مشهد، «قرآن، خانواده و زندگی» انتخاب شده و ۱۵۰ تشکل قرآنی استان خراسان رضوی در قالب ۱۵۰ غرفه، محصولات و خدمات خود را به بازدیدکنندگان ارائه می‌کنند.

وی تصریح کرد: معرفی کانون‌ها، هیئات مذهبی و نیز معرفی موسسات، تشکل‌ها، اساتید، مربیان، قاریان و حافظان قرآنی، برگزاری کارگاه‌ها و گفتمان سازی با حضور نخبگان فرهنگی هنری و سینمایی و نیز ارائه مشاوره‌های قرآنی و سبک زندگی اسلامی از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه‌ها به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: غرفه‌های کودک و نوجوان، نشر مکتوب و پژوهش مذهبی و قرآنی، عفاف و حجاب، قرآن و شهدا، مشاوره قرآنی و اعتقادی، مشاوره تحصیلی و پذیرش حوزه و همچنین غرفه رسانه و فضای مجازی، از دیگر برنامه‌هایی است که در بخش حوزوی نمایشگاه، به همت معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان عرضه می‌شود.

مسئول اداره قرآن و عترت حوزه علمیه خراسان، با اشاره به غرفه‌های برپا شده، از سوی مدارس علمیه گفت: کارشناسان متخصص مدارس علمیه خواهران و برادران جهت پاسخ‌گویی به سوالات بازدیدکنندگان در این نمایشگاه‌ حضور دارند.

وی یادآور شد: بازدیدکنندگان می‌توانند از ساعت ۱۷ الی ۲۲ با مراجعه به مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی، پارکینگ شماره یک، یا از مسیر باب‌الجواد، واقع در حرم مطهر رضوی از این نمایشگاه‌ها بازدید کنند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha