شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شاهچراغ

حوزه/ معاون فرهنگی آستان مقدس احمد بن موسی(ع) گفت: در طول ایّام نوروز، واحد مشاوره آستان مقدس، در غرفه‌های واقع در صحن احمدی و همچنین رواق دارالعباده حرم مطهر، در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به زائران و مجاوران این بارگاه منور، خدمات مشاوره‌ای با رویکرد دینی، ارائه می‌نماید.

حجت الله طلایی معاون فرهنگی آستان مقدس شاهچراغ(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در شیراز، با اشاره به ارائه خدمات در حرم مطهر در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: کارشناسان حرم مطهر در طول این ایّام، از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۱۸، در زمینه‌های مرتبط با خانواده، ازدواج، تربیت فرزند، مسائل تحصیلی، حقوقی، کسب و کار و ترک اعتیاد، خدمات مشاوره‌ای رایگان به زائران ارائه می‌کنند.

وی افزود: واحد مشاوره حرم مطهر، با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب در قالب ۳ کارگروه «مشاوره اقتصادی و کارآفرینی»، «مشاوره حقوقی» و «مشاوره روانشناسی و درمان اعتیاد» به زائران و مجاوران حرم مطهر، خدمت رسانی می‌کند.

معاون فرهنگی آستان مقدس شاهچراغ(ع)، تصریح کرد: کارگروه مشاوره اقتصادی و کارآفرینی در زمینه‌های مدیریت فردی و استعداد، نحوه ادامه تحصیل و آینده شغلی، کسب و کار دانشجویان، فرآیند کسب و کار در انواع بازارها (کوچک، متوسط و بازارهای سرمایه)، کارآفرینی و کسب و کارهای نوین (در بازارهای خدمات، تولید، کالا و بازرگانی) و فرآیند مشاغل خانگی، مشاوره تخصصی رایگان ارائه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در «کارگروه مشاوره حقوقی»، انواع خدمات حقوقی توسط وکلای با تجربه دادگستری زیر نظر واحد مشاوره حرم مطهر انجام می‌شود و همچنین کارشناسان این واحد در زمینه‌های خدمات خانواده، خدمات کیفری، امور ملکی و تنظیم انواع دادخواست، مشاوره رایگان ارائه می‌دهند، خدمات وکالت رایگان نیز برای افراد کم برخوردار، ارائه می‌شود.

طلایی بیان کرد: در کارگروه مشاوره روانشناسی و درمان اعتیاد، توسط کارشناسان، روش‌های درمان اعتیاد با محوریت داروی گیاهی، ارائه می‌گردد و در زمینه‌های ترک سیگار، الکل و ترک انواع مواد مخدر، مشاوره رایگان صورت می‌پذیرد، این خدمات، با حداقل هزینه و برای افراد کم برخوردار، به صورت رایگان است.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به استفاده از خدمات تخصصی مرکز مشاوره آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)، می‌توانند جهت تعیین نوبت و کسب اطلاعات بیشتر، همه روزه به جز ایّام تعطیل، از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح، با شماره ۰۷۱۳۲۱۳۱۴۴۳، تماس حاصل فرمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha