دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه کنگان

حوزه/ امام جمعه کنگان گفت: اساتید و طلاب حوزه‌ علمیه به همراه جوانان انقلابی با ایجاد کارگروه نشاط و سرگرمی و همت جهادی، لازم است که مدیریت فرهنگی سواحل شهرستان را به دست بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان، امروز در بازدید از مجموعه فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی طلاب خواهر و برادر در ساحل این شهر از مجموعه اقدامات انجام شده در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و فرهنگ حجاب و عفاف تقدیر و تشکر کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کنگان در این دیدار اظهار داشت: اساتید و طلاب حوزه‌ علمیه به همراه جوانان انقلابی با ایجاد کارگروه نشاط و سرگرمی و همت جهادی، لازم است که مدیریت فرهنگی سواحل شهرستان را به دست بگیرند.

وی با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت و ابزار روز، بیان کرد: باید با طرح ایده‌های خلاقانه و تاثیرگذار در حوزه دین و معنویت، نسبت به برنامه‌ریزی اوقات فراغت، تفریح و سرگرمی مردم بر مبنای دستورات دین و جذب جوانان و نوجوانان گام‌های موثری برداشت.

گفتنی است ویژه برنامه‌های سرگرمی و فرهنگی به همت دفتر امام جمعه شهرستان کنگان و حوزه علمیه برادران و خواهران در شب‌های نوروزی به همراه اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در کنار ساحل، ویژه مسافرین نوروزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha