سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
قرآن کریم

حوزه/ مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف گفت: امسال برای اولین محافل قرآنی سیار در جوار مزار شهدا یا منازل والدین شهدا قبل از اذان مغرب به مدت یک ساعت جز خوانی و تفسیر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خوسف، حجت الاسلام حسن سهرابی نژاد، مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف گفت: امسال برای اولین محافل قرآنی سیار در جوار مزار شهدا یا منازل والدین شهدا قبل از اذان مغرب به مدت یک ساعت جز خوانی و تفسیر برگزار خواهد شد و همچنین کرسی های تلاوت و مراسم جزخوانی در مساجد و مراسم محوری ۳۰ شب با قرآن از دیگر برنامه های تلاوت قرآن خواهد بود.

وی افزود: مهرواره محله همدل که  از نیمه شعبان آغاز شده و تا عید غدیر ادامه خواهد داشت در ماه مبارک رمضان نیز  مشکلات و مسائل محلات با محوریت مساجد شناسایی و به کمک امامان جماعت و فعالان فرهنگی وبا همت خیرین و دستگاه های مربوطه مشکلات را حل می کنند.

حجت الاسلام سهرابی نژاد با اشاره به اسائه ادب مجله شارلی ابدو به ساحت پیامبر مهربانی ها گفت: پویش سوره محمد(ص) پیامبر مهربانی ها از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان در شهرستان خوسف است که روحانیون آیات سوره محمد را برای مردم تفسیر خواهند کرد و مسابقه تفسیر سوره حضرت محمد(ص) نیز در ماه مبارک برگزار خواهد شد.

وی در پایان ادامه داد: ۵۰ نفر از مبلغین از قم، مشهد، بیرجند و شهرستان خوسف و ۲۰ نفر از مبلغات در سطح مساجد و مدارس و روستاها اعزام و فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha