شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کنسرت

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان یزد گفت: همانگونه که می‌دانیم، نحوه برگزاری کنسرت‌ها اصلا با فرهنگ ما سنخیت ندارد و انجام آن خصوصا در ماه پر برکت رمضان از معنویات این ماه عزیز کم می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید، اظهار داشت: امیدواریم سال ۱۴۰۲ با تدابیر دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، شاهد مرتفع شدن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان یزد گفت: تقارن سال جدید با ماه مبارک رمضان فرصت بی‌نظیری را برای مومنین به وجود آورده تا از خیر و برکات این ماه استفاده ببرند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری کنسرت در ایام ماه مبارک رمضان، یادآور شد: همانگونه که می‌دانیم، نحوه برگزاری کنسرت‌ها اصلا با فرهنگ ما سنخیت ندارد و انجام آن خصوصا در ماه پر برکت رمضان از معنویات این ماه عزیز کم می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس با بیان اینکه برگزاری کنسرت با ماه مبارک رمضان همخوانی ندارد، اظهار کرد: با توجه به اینکه دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی با استفاده از فضای مجازی به دنبال دور کردن نسل جوان از معنویات هستند، بنابراین بهتر است تا در این ماه پر خیر و برکت به گونه‌ای عمل کنیم تا مردم بیشتر از فضائل معنوی آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
    2 0
    کدام آدم عاقلی در ایام پر خیر و برکت ماه رمضان دنبال گناه کردن میره؟
  • خ IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
    2 0
    یک فکری بحال مساجد خالی بکنید
  • رضا IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    0 0
    نباید نگاهی شخصی به دین داشت فی المثل افراد متدین هیچوقت کنسرت نمیروند چه ماه رمضان باشد یا ماههای دیگر ولی فردی کنسرت میرود هم برایش ماه رمضان یا ماههای دیگر فرقی نمیکند اما مسئله اساسی این است که برگزاری کنسرت باعث تخلیه انرژی جوانان شده که با توجه به التهابات اجتماعی امروزه در مجموع میتواند نتیجه مثبت داشته باشد 44 سال تلاش شد دین را به مردم تحمیل کنند و متاسفانه نتیجه اش وضع موجود شد
    • نتیجه ... IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      1 0
      این نتیجه تحمیل نیست، نتیجه غلبه اضلاع ضدفرهنگی، بر فرهنگ متعالی دینی است، مثلا تفریحات لهوی جوانان را هوی محور و هوس خدا بار آورده است، اسمش هم چیزهای مختلفی گذاشته ایم، تخلیه انرژی و ...
    • رضا IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      0 0
      سروران عزیز مردم در مورد دین بر مبنای آنچه می بینند قضاوت میکنند نه آنچه که بیان میشود اولین وظیفه حکومت دینی بر طرف کردن حوایج عادی مردم است بعد از این وظیفه کاملا به نتیجه رسید آن وقت میتوانید تبلیغ که دین چه ارزشی دارد فی المثل در چین همین کار را کردند و موفق هم شدند
    • پاسخ به رضا IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
      0 0
      آقا رضا توی چین الآن متدینند؟ همین دین مگه نمیگه تقوی و ایمان روزی آور و برکت زا هستند؟ چطور تقوی رو می بری پشت سر؟ همین مردم متدین چه تجربه ها که از دینداری و گشایش در زندگیشون دارند، غفلت از عنایات الهی خیلی خیلی برای انسان مشکل درست می کند.
    • نابجا نه IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
      0 0
      تخلیه انرژی الکی یا غافلانه خوبه؟ چرا جوانان به کارهای جهادی تشویق نکنیم؟ زمان دفاع مقدس اکثر نیروهای جبهه جوان بودند، با وجود خطر جانی مسلم به استقبال دشمن می رفتند و می جنگیدند، همان زمان وقتی تنور صدا و سیما بنا کرد عوضی کار کردن، جوونها رو داغون کردند جبهه ها بنا کرد خلوت شدن و ...
  • بازیابی IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    0 0
    هرزشادیهایی که امثال ضرغامی وارد بدنه فرهنگی جامعه کردند بایستی شناسایی و حذف و جایگزین بشن، ضرغامی صلاحیت یک آن باقی ماندن در وزارت ندارد، همین اخیر توی یزد ببینید با خانواده شهیدی که ناهی از منکر بودند چه کردند!!! وادار کردن به انصراف از شکایت! عذرخواهی از بزهکار متجری و متجاسر! اعطای هدیه به اهانت کننده و یاغی!!! چرا سریع تر کسی با وضعیت روحی روانی کذایی این چنینی خلع ید نمی شود؟!