پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 1077999
۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
پارسیان / محافل نور

حوزه / امام جمعه پارسیان از قرارگاه فرهنگی مسجد حضرت علی اکبر علیه السلام بابت برگزاری برنامه معنوی محفل «خانه های نور» در ایام ماه مبارک رمضان با محوریت قرآن تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، محفل «خانه های نور» هر ساله با استقبال پرشور مردم پارسیان در منازل اهالی محله برگزار و قرائت قرآن و دعا از برنامه های این جمع نورانی و باصفا است.

حجت‌الاسلام محمد بارانی امام جمعه پارسیان امروز با حضور در جلسه قرآنی محفل «خانه های نور» در جمع مردم با بیان اینکه ماه رمضان، بهار قرآن است، اظهار داشت: مشارکت مردم و مومنین در منازل برای قرائت و انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان دارای برکات فراوان است.

وی افزود: محفل «خانه های نور» که توسط اهالی محله در منازل برگزار می شود سبب ارتباط بیشتر با آشنایی با مفاهیم قرآنی تمام رده‌های سنی از کودکان تا نوجوانان در این ایام نورانی می شود.

امام جمعه شهرستان پارسیان ادامه داد: گسترش فرهنگ و معارف اسلامی با جان مایه انس با قرآن برکات فراوانی را به ارمغان می آورد.

حجت‌الاسلام بارانی عنوان کرد: جامعه ای که با قرآن انس بگیرد محور حرکت آن نیز قرآنی خواهد شد و با شتاب بیشتری به سمت تمدن سازی نوین اسلامی گام بر می دارد.

وی در پایان از قرارگاه فرهنگی مسجد حضرت علی اکبر علیه السلام بابت برگزاری برنامه معنوی محفل «خانه های نور» در ایام ماه مبارک رمضان با محوریت قرآن تشکر و قدردانی کرد.

اجرای طرح «خانه های نور» در پارسیان + عکس

اجرای طرح «خانه های نور» در پارسیان + عکس

اجرای طرح «خانه های نور» در پارسیان + عکس

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha