جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
کد خبر: 1078430
۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
شهدای شهر قهاوند

حوزه / امام جمعه قهاوند گفت: امروز وظیفه ما عمل به وصیت‌نامه‌های شهدا و استمرار مسیری است که آنها در آن قدم گذاشتند و در آن به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام علی امیدی امام جمعه قهاوند به همراه جمعی از مسئولان شهر قهاوند، امروز با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهر، با آرمان‌های حضرت امام(ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.

حجت الاسلام امیدی در این مراسم با بیان اینکه شهادت، یعنی وارد شدن در حریم خلوت الهی، اظهار داشت: شهدا بالاترین و با ارزش‌ترین سرمایه‌ دنیوی خود را نثار آرمانی کردند که معتقد بودند، زنده ماندن و بارور شدن آن، به سود بشریت است.

وی با بیان اینکه شهدا با تمام وجود و فی سبیل الله وارد این مسیر و جهاد در راه حق شدند، گفت: امروز وظیفه ما عمل به وصیت‌نامه‌های شهدا و استمرار مسیری است که آنها در آن قدم گذاشتند و به شهادت رسیدند.

امام جمعه قهاوند، با تأکید بر اینکه خون شهدا باعث شد تا نهال نظام که مورد تهاجم طوفان‌های سخت دشمن بود، نه تنها آسیب نبیند بلکه مقاوم‌تر هم شود، اظهار کرد: نباید اجازه داد که یاد و افتخارات شهدا فراموش شود و لذا لازم است تا روزبه‌روز یاد شهدا و تکرار نام شهدا و نکته‌یابی و نکته‌سنجی زندگی شهدا در جامعه‌ رواج پیدا کند.

عمل به وصیت‌نامه‌های شهدا وظیفه همگانی است

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha