دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
روز جمهوری اسلامی ایران

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اعلام کرد: مراسم گرامیداشت روز «جمهوری اسلامی» پنجشنبه ۱۰ فروردین ساعت ۲۰ شب در یادمان شهدای خوشنام پارک شغاب بوشهر با برنامه‌های متنوع و شاد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: یوم الله ۱۲ فروردین روز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و روز تجلی حکومت عدل الهی و روز غرور و سربلندی ملت مسلمان ایران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه مردم مومن و انقلابی در روز ۱۲ فروردین سال ۵۸ با حضور پرشور و رأی قاطع خود ارکان انقلاب نوپای اسلامی را تحکیم بخشیدند، افزود: مردم با انتخاب جمهوری اسلامی طومار ظلم و استبداد رژیم ستمشاهی را برچیدند و برگ زرین دیگری بر تارک درخشان و تابناک مجاهدت‌های ملت بزرگ و ظلم ستیز ایران جاودانه ساختند.

وی گفت: این حضور پرشور و با نشاط مردم در پای صندوق‌ها و رأی اکثریت ملت به «جمهوری اسلامی» با وجود تبلیغات گسترده‌ دشمنان و عناصر معاند برای انحراف و القای روش‌های دیگر حکومتی، استمرار حرکت انقلابی را تضمین کرد و برای همه ملت‌های مسلمان مایه سربلندی شد.

حجت الاسلام جمالی با تأکید براینکه طرح و ارائه برنامه‌هایی به منظور بزرگداشت بهتر و شکوهمندتر ۱۲ فروردین ضروری است، خاطرنشان کرد: برنامه های میدانی و مجازی با رویکرد جهاد تبیین تهیه و سعی شده از ظرفیت محتوایی و شرایط زمانی این یوم الله با سالروز وفات حضرت خدیجه سلام اله علیها و ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز و اهمیت نماز جمعه استفاده می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه مراسم بزرگداشت ۱۲ فروردین در سراسر استان برگزار می شود، یادآور شد: مراسم گرامیداشت روز «جمهوری اسلامی» پنجشنبه ۱۰ فروردین ساعت ۲۰ شب در یادمان شهدای خوشنام پارک شغاب بوشهر با برنامه‌های متنوع و شاد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha