پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ بزرگداشت آیت الله فاضلیان

حوزه / رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: مراسم اصلی گرامیداشت ۱۲ فروردین در شهر همدان، همراه با اقامه نماز ظهر و عصر، روز شنبه در مسجد جامع همدان با سخنرانی حجت الاسلام سید احمد حسینی از اساتید حوزه علمیه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سید حسن فاضلیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با تبریک فرا رسیدن ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی، اظهار داشت: مراسم گرامیداشت روز ۱۲ فروردین در همه شهرستان‌های استان با هماهنگی ستادهای نماز جمعه و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در روز ۱۱ و ۱۲ فروردین برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه استانداری همدان، ستادهای این یوم الله در سطح استان را با استفاده از ظرفیت فرمانداران و مدیران کل ادارات فعال خواهد کرد، گفت: همچنین مراسم اصلی گرامیداشت ۱۲ فروردین در شهر همدان، همراه با اقامه نماز ظهر و عصر، روز شنبه در مسجد جامع همدان با سخنرانی حجت الاسلام سید احمد حسینی از اساتید حوزه علمیه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام فاضلیان، افزود: مقرر شد تا با هماهنگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، در نمازهای جمعه این هفته ائمه جمعه و سخنرانان قبل از خطبه به تبیین ۱۲ فروردین و جایگاه این روز مهم بپردازند.

وی به وظایف دیگر دستگاه‌ها در این روز اشاره کرد و یادآور شد: شهرداری همدان وظیفه فضاسازی در سطح شهر و مراکز توریستی و مبادی ورودی شهر و به اهتزاز درآوردن پرچم بزرگ جمهوری اسلامی را به عهده خواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان، با بیان اینکه صدا و سیما نیز برنامه‌های مناسبتی در این روز پخش خواهد کرد، گفت: با توجه به تقارن این روز و سالروز شهادت حضرت خدیجه(س)، حوزه علمیه همدان و اداره کل تبلیغات اسلامی استان با استفاده از ظرفیت مبلغین، طلاب، ائمه جماعات و هیئت‌های حسینی مراسم‌های سخنرانی در مساجد و منابر مختلف برگزار خواهند نمود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha